۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۱۹۱۶۹

دوست داشتن ولايت فقيه بايد با اطاعت همراه باشد

ولايت فقيه به هم پيوستگي و اتحاد دلهاست که همراه با اطاعت محض از مقام معظم رهبري است نه اينکه ولايت فقيه را فقط دوست داشته باشيم اين کفايت نمي کند.
دوست داشتن ولايت فقيه بايد با اطاعت همراه باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار کوهرنگ خبر، نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ در همايش بزرگ بسيجيان اين شهرستان که به مناسبت 5 آذر سالروز تشکيل بسيج مستضعقين در سالن اداره ورزش و جوانان چلگرد برگزار شد گفت: ولايت فقيه به هم پيوستگي و اتحاد دلهاست که همراه با اطاعت محض از مقام معظم رهبري است نه اينکه ولايت فقيه را فقط دوست داشته باشيم اين کفايت نميکند.

حجت الاسلام نيکنام  رمز موفقيت در آزاد سازي خرمشهر و سوسنگرد را اطاعت از ولايت امام خميني (ره) دانست و بيان داشت: در آزاد سازي خرمشهر و سوسنگرد اطاعت از ولايت حضرت امام خميني (ره) بود که باعث شد اين مناطق آزاد شود.

وي هدف رسول الله (ص) را انسان سازي بيان کرد و تصريح کرد: پيامبر کارخانه اي ساخت به نام جامعه اسلامي که هرکس درون آن قرار مي گرفت خواسته يا ناخواسته آدم مي شد و آن بسيج نام گرفت.

نيکنام در ادامه افزود: جامعه اسلامي، جامعه اي است که در راس آن خداوند است، احکام و حدود آن الهي است و براي اجراي آن رسول الله را قرار داد.

نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ، توصيه مقام معظم رهبري را که همواره همه را به اتحاد راهنمايي مي کند را يادآور شد و گفت: در اصل بسيجي بودن، دفاع از حريم ولايت است و در مرحله دوم بايد مواظب باشيم در جهاد کفر هضم نشويم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۹:۰۱

8 Feb 2020