۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۳۵۱۸۹
کارشناس مسائل سیاسی:

داعش ارمغان حقوق بشر آمريکايي/ ماهيت آمريکا در حوادث منطقه آشکار است

کارشناس مسائل سياسي حوادث عراق و سوريه، شيعه کشي در پاکستان و داعش را ارمغان حقوق بشر آمريکايي دانست و گفت: امروز ماهيت و چهره واقعي آمريکا در حوادث منطقه بر همه آشکار است.
داعش ارمغان حقوق بشر آمريکايي/ ماهيت آمريکا در حوادث منطقه آشکار است
به گزارش جهانبین نیوز، خداکرم نادري کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با کلار، اظهار داشت: پس از پيروزي انقلاب اسلامي حقوق بشر آمريکايي به صورت علني و مشخص حداقل در مورد انقلاب اسلامي به وضوح قابل ديدن است.

وي با اشاره به دخالت نظامي کشور آمريکا در ايران که منجر به شروع جنگ هشت ساله شد، گفت: حادثه طبس، ترور شخصيت ها، کودتاهاي متعدد، ترور هواپيماي مسافربري ايران، ۱۷ هزار شهيد ترور و بمباران شيميايي سردشت نمونه هايي از حقوق بشر آمريکا است.

داعش ارمغان حقوق بشر آمريکايي

نادري حوادث منطقه نظير شيعه کشي در پاکستان، يمن، سوريه، بحرين و عراق و گروهک داعش را ارمغان حقوق بشر آمريکايي خواند و گفت: اگر امروز در ايران قانوني وضع مي شود و طبق رافت اسلامي مجازات کمي براي او در نظر گرفته مي شود در بوق و کرنا مي کنند در حالي که سربريدن هاي آل سعود و آل خليفه را دفاع از مظلوم مي خوانند.

اين فعال سياسي ادامه داد: امروز انقلاب اسلامي با تمام اين فشارها و ترورها با صلابت و ايستادگي روز به روز در حال پيشرفت و کسب افتخارات است.

نادري به بهانه هاي آمريکا در زمينه حقوق بشر و تحريم ايران اشاره کرد و گفت: در همه کشورهايي که آمريکا حامي آنهاست زنان حق شرکت در انتخابات و حق رانندگي ندارند حتي از حقوق اوليه هم محروم هستند اما براي کشور ايران که از اين همه آزادي برخوردار است حقوق بشر را مطرح مي کنند.

ماهيت آمريکا در حوادث منطقه آشکار است

نادري با بيان اين که در جنگ جهاني دوم ماهيت کشور آمريکا و متحدانش بر همه آشکار شد، تصريح کرد: پس از جنگ جهاني دوم آمريکا به دنبال جنايات آن روزهاي خودش بود که توسط سازمان ملل ثبت و مشخص شد که تمام آن اتفاقات به مسئوليت آمريکا بود.

وي گفت: سردمداران کشور آمريکا بايد به اين سوال پاسخ دهند که آيا کشتن بچه هاي داخل رحم زنان در سوريه، عراق و کشورهاي عربي حقوق بشر آمريکايي است يا ايران مشکل حقوق بشري دارد.

نادري ضمن بيان اين که حقوق بشر آمريکايي در بمباران هيروشيما و ناکازاکي و امروز نيز در منطقه بر همه آشکار شده است، افزود: ماهيت ضد حقوق بشري و ادعاي دروغين آمريکا جايي براي سوال باقي نگذاشته است.

اين فعال سياسي ادامه داد: آن کشورهايي که از قلدري هاي آمريکا واهمه دارند بايد به اين واقعيت ها تن دهند؛ اخيرا سازمان ملل و شوراي امنيت قوانيني را به تصويب رسانده که سوريه از گازهاي سمي استفاده کرده در حالي که آمريکا بيشترين تست هاي هسته اي و ضد حقوق بشري را انجام مي دهد و تامين کننده داعش عليه مردم عراق و سوريه است.

وي گفت: امروز برخورد با مسافران ايراني و مسلمان در فرودگاه ها، برخورد با سياه پوستان در آمريکا و نژاد پرستي که به وضوح قابل مشاهده است تبيين نمي شود اما متاسفانه امروز کشور ايران را به بهانه حقوق بشر متهم مي کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۲:۴۴

3 Jan 2020