۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۲۱۶۸۹

سکوت مسولان، عربستان راگستاخ کرده است

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: متاسفانه برخی از سیاستمداران دیرزمانی است که برای آل سعود خوش رقصی می کنند و این وضعی که در ایران وجود دارد آنها را گستاخ کرده است.
سکوت مسولان، عربستان راگستاخ کرده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از افکار حجت الاسلام سیدحمید روحانی گفت:توطئه سکوتی که در کشور در مقابل این جنایت، سعودی ها را گستاخ کرده است و خودباختگی بعضی از دولتمردان در مقابل دربار سعودی باعث شده که آنها گستاخ بشوند.

حجت الاسلام سیدحمیدروحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصربه تجاوز ماموران دولتی عربستان به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده اشاره کرد و افزود: آن اندیشه های ارتجاعی و فاشیستی و صهیونیستی این وهابی ها برای هر جنایتی راه را باز می کند و هر جنایت و هر فاجعه ای را مباح می داند.

وی به انتقاد از عملکرد بد مقامات ایرانی در برخورد با عربستان پرداخت و گفت: عملکرد بد مسئولان در برخورد با سعودی ها هم انها را بیشتر جری، پررو و گستاخ کرد.
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر تصریح کرد: بعضی از مقامات ایرانی که شیفته سعودی ها هستند و شیفته دربار آل سعود شدند و تمام تلاش و کوشش آنها این است که به دربار ال سعود راه پیدا کند.

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: متاسفانه برخی از سیاستمداران دیرزمانی است که برای آل سعود خوش رقصی می کنند و این وضعی که در ایران وجود دارد آنها را گستاخ کرده است.
وی همچنین تاکید کرد: مسئولان در مقابل این جنایتی که سعودیِ صهیونیستیِ عربستان نسبتبه دو نوجوان ایرانی مرتکب شده است، بایدچنین تودهنی به اینها بزند و هرگونه ارتباط را با آنها قطع کند.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصرافزود: در شرایط فعلی دیگر بیت الله الحرام امن نیست،رفت و آمد زائران بیت الله الحرام را باید بطور کلی ممنوع کنند.
حجت الاسلام روحانی گفت:کشوری که امنیت نداشته باشد نمی تواند برای زائران بیت الله الحرام جایی لازم باشد اینگونه سفرها و مخصوصا عمره حتی می تواند حرام باشد که سفری استحبابی است.

وی با بیان اینکه این توطئه سکوتی که در کشور در مقابل این جنایت، سعودی ها را گستاخ کرده است، بیان کرد: این توطئه سکوتی که مقابل این جنایت در کشور ما حاکم شده نشان می دهد که این خودباختگی بعضی از دولتمردان در مقابل دربار سعودی باعث شده که آنها گستاخ بشوند.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصرگفت: این وهابی‎هایی که دستور کشتن و قتل عام زن ها و بچه ها را مباح می دانند انسان نیستند.
حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه وهابی ها مزدور صهیونیست ها هستند، بیان داشت: این فتواهایی که این مفتی ها می دهند که فتوا نیست، اینها که مسلمان نیستند و به اسلام اعتقادی ندارند؛ این ها عوامل و مزدور صهیونیست ها در منطقه هستند.

وی به پایه گذار اصلی فرقه وهابیت اشاره کرد و افزود: استعمار انگلیس در دوره های گذشته دو گروه مزدور و جاسوس به اسم مذهب در کشورهای اسلامی به وجود آورد.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر ادامه داد:در میان شیعیان بهائیت و در میان سنی ها وهابیت را علم کرد که هیچ کدام از این دو گروه چه بهایی ها و چه وهابی ها اعتقادی به دین و به خدا ندارند.

حجت الاسلام روحانی گفت: آنها نمی دانند مذهب چیست، اینها جاسوس و مزدور هستند و سیاست های بیگانگان را پیاده می کنند.
وی همچنین تاکید کرد: امروز بزرگترین ماموریت رژیم سعودی حفاظت و نگهداری از صهیونیست ها و اطاعت و اجرای دستورات صهیونیست ها است.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر در پایان خاطرنشان کرد:فتواهای جنایت کارانه مفتی های وهابی در آدمکشی ها، خوردن گوشت انسان و مباح دانستن خون شیعه اینها ریشه در همان مزدوری و وابستگی آنها به صهیونیست ها، استکبار جهانی و در راس آنها امریکا را دارد.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۰:۵۷

16 Jan 2020