:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> با «راز» ثابت کردیم می‌شود برنامه انقلابی ساخت | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۱۶۵۵۹
طالب‌زاده

با «راز» ثابت کردیم می‌شود برنامه انقلابی ساخت

«راز» یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این سال‌های تلویزیون است که در سال‌های پخش با واکنش‌ها و جریان‌سازی مختلفی همراه شده بود.
با «راز» ثابت کردیم می‌شود برنامه انقلابی ساخت
به گزارش جهان بین نیوز، نادرطالب زاده تهیه‌کننده برنامه «راز» گفت: در «راز» رمضان امسال برخی مطالبات که از قدیم مطرح شده بود و به نتیجه نرسیده بود مثل موضوعات جهاد سازندگی، معماری اسلامی و شکایت علیه آمریکا به خاطر پرونده های شیمایی را دوباره پیگری کردیم.

«راز» یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این سال‌های تلویزیون است که در سال‌های پخش با واکنش‌ها و جریان‌سازی مختلفی همراه شده بود.

این مجری‌کارشناس برنامه‌ی تلویزیونی «راز» اضافه کرد: برنامه راز براساس یک وظیفه ای شکل گرفت و به خاطر همین در سالهای اول نمی توانستیم پخش آن‌را متوقف کنیم ولی فکر می کنم که «راز» رمضان ۹۳ آخرین سری از برنامه های راز بود که پخش شد.

وی همچنین گفت: برنامه «راز» ثابت کرد که امکان ساخت چنین برنامه هایی در صداو سیما وجود دارد و اتفاقا شبکه افق که هم اکنون فعالیت خودش را آغاز کرده است ادامه همین خط است. سازندگان برنامه های شبکه افق از بین بچه‌های گفتمان انقلاب اسلامی هستند. این شبکه، مستقل است و تعلق به جریان چپ یا راست ندارد.

تهیه کننده برنامه «راز» همچنین گفت: قبل از پخش برنامه راز، مدیران تلویزیون فکر می‌کردند که نمی شود برنامه هایی را با این طراز پخش کرد ولی برنامه «راز» ثابت کرد که می شود چنین برنامه هایی با مطالباتی که در آن مطرح می شود را در تلویزیون پخش کرد. به نظرمن اگر ترکیب درست باشد و رسانه به برنامه ای اعتمادکند می شود برنامه هایی اینچنینی را ساخت.

طالب زاده اضافه کرد: به نظر من یکی از خروجی های برنامه راز این بود که نیاز به یک شبکه مستقل گفتمان انقلاب اسلامی شکل گرفت و امروز شاهد راه اندازی شبکه افق هستیم. فرم راز در خیلی از برنامه های دیگر تلویزیون تکثیر شده است. شما اگر به برنامه ثریا نگاه کنید تاثیر گذاری برنامه راز را می بینید که بچه هایی از گفتمان انقلاب اسلامی کارهای بزرگی را دارند انجام می‌دهند. اتفاقا در عرصه های سیاسی و اجتماعی حرکتهای خوبی در حال انجام است و فکر می کنم که ما هم وظیفه کوچکی داشتیم که انجام شد.

طالب زاده همچنین از احتمال پایان برنامه «راز» هم خبر داد. او گفت:فکر می کنم که در این پنج سال از شروع برنامه «راز»، کاری که می خواستیم انجام دادیم.خیلی برنامه های دیگری که به شکل و شمایل برنامه راز و گفتمان انقلاب اسلامی هست در تلویزیون شکل گرفت در ضمن این که برنامه های شبکه افق هم خیلی از دغدغه هایی که هم ما داریم را بر آورده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نادرطالب زاده در شبکه ۴ برنامه‌ای داشت به اسم «پشت‌پرده»‌ که درباره سینمای هالیوود و رسانه‌های امریکا بود. قبل از آن هم برنامه تلویزیونی «شباهنگام» را به عنوان اولین برنامه زنده تلویزیونی و گفت‌وگو ‌‌محور، حدود ۲۰ سال روی آنتن شبکه ۵ برد. «شباهنگام» حول محور مسائل مختلف از سینما گرفته تا سیاست می‌چرخید. طالب زاده با ساخت برنامه «چراغ» در شبکه ۳ و این شکل برنامه را ادامه داد.

رمضان سال ۸۸ بود که برنامه راز به صورت جدی، کار خود را با طرح مطالباتی شروع کرد که تا کنون در تلویزیون بیان نشده بود.کم کم برنامه «راز» اولین و تنهاترین برنامه ی فرهنگی شد که در سطح یک برنامه زنده تلویزیونی گفتمان انقلاب اسلامی را به قاب تلویزیون کشاند. طالب زاده بارها گفته است که برای ساخت این برنامه ۲۰ سال صبر کرده است ولی او امروز خبر از توقف این برنامه می‌دهد.

انتهای‌پیام/
مرجع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۵:۱۰

12 Jan 2020