۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۱۶۳۷۹

در روز قدس خانه سست تر از عنکبوت صهیونیسم را بر سرشان ویران می کنیم

امسال نیز در روز قدس می آییم تا دوباره خانه سست تر از عنکبوت صهیونیسم را با مشت های گره کرده خود در حمایت از مظلومان غزه بر سر آنها ویران کنیم.
در روز قدس خانه سست تر از عنکبوت صهیونیسم را بر سرشان ویران می کنیم
به گزارش جهان بین نیوز، باز هم دست پلید صهیونیسم از آستین امریکای خونخوار بیرون آمد به جان مسلمانان غزه افتاد و کودکان و زنان و مردان بی دفاع را به خاک و خون کشید و دوباره ثابت کرد که سران کشورهای عربی بر مخفی گاه بی غیرتی و بی تفاوتی خزیده اند و کوچکترین مسئولیتی در قبال این جنایات هولناک از خود نشان نمی دهند.

اما نمونه های بارزی از تاثیرپذیری مردم فلسطین از مفاهیم و آموزه های مذهب شیعه و دین مبین اسلام مثل جهاد، شهادت و فداکاری در راه هدف که در مبارزات مردم فلسطین و غزه در غالب جنبش انتفاضه مشاهده می شود. این نبرد نابرابر و این یورش ناجوانمردانه را به صحنه ایثار و از خودگذشتگی تبدیل کرده و صهیونیست های تا بن دندان مسلح را در گورستان غزه دفن کرده است و امید به بیرون کردن اشغال گران را افزایش داده است و جنگ را به کابوسی برای نتانیاهو و اوباما و دست نشاندگان آنان تبدیل کرده است.

جنایات صبرا و شتیلا در منطقه شجاعیه باریکه غزه نشان از زبونی دشمنان اسلام دارد. بمباران مردم بی دفاع و قتل عام کودکان و تخریب مدارس و حمله به بیمارستان خود نوعی زمین گیری و شکست در معادلات جنگ علیه مردم فلسطین است.

قتل عام کودکانی که افطار ماه رمضان آنها گلوله و آتش و خون است و چشمان سازمان های بین المللی و حقوق بشر بر روی این حقیقت تلخ بسته است.

امسال نیز در روز قدس می آییم تا دوباره خانه سست تر از عنکبوت صهیونیسم را با مشت های گره کرده خود در حمایت از مظلومان غزه بر سر آنها ویران کنیم و به سران کشورهای عربی و سازمان ملل و سازمان های طرفدار حقوق بشر بفهمانیم که دفاع از مسلمانان غزه و کودکان و زنان و مردان بی دفاع فلسطین جزوری اسلامی ایران بوده و لبیک به ندای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران گفته پا به پای ولایت تا آزادسازی قدس عزیز حتی یک لحظه از آرمان های خود دست بر نمی داریم.

امروز روزی است که دیگر سران عربی که خود را به خواب غفلت و بی خبری زده اند بیدار شوند و صحنه های دلخراش نسل کشی مسلمانان را در غزه نظاره کنند و بفهمند دشمن غزه دشمن اسلام ناب محم (ص) است و باید توکل به خداوند متعال این دشمن زبون را از صحنه وزگار محو کرد و قدس عزیز را به آغوش مسلمانان بازگرداند.

انِّ تِنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

برخیز که در عشق خطر باید کرد

در راه خدا سینه سپر خواهد کرد

از قدس صدای العطش می باید کرد

یاران حسین را خبر باید کرد

فاَصبِر انَّ وَعدالله حَقٌ

انا من المجرمین منتقمون (سجده ۲۲)

محمود مولوی وردنجانی
مرجع : منطقه آزاد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۱:۲۳

21 Jan 2020