۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
کد مطلب : ۳۵۳۶۹
فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام حسن (ع) شهر جونقان خبر داد

يادواره شهداي شهر چليچه برگزاري مي‌شود

فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام حسن (ع) شهر جونقان از برگزاري يادواره شهداي در سالن اجتماعات شهر چليچه خبر داد.
يادواره شهداي شهر چليچه برگزاري مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، يدالله بشارتي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت يکي از مهم‌ترين ضروريات جامعه امروزي است که بايد تا ميتوان در اين راستا تلاش کرد.

وي برگزاري يادواره شهدا را از مهم‌ترين راهکارهاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه برشمرد و گفت: بر همين اساس ضروري است تا با برگزاري اين يادواره‌ها و اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و ارزشي فاخر اين فرهنگ را بيش‌ازپيش در جامعه ترويج کرد.
 
وي از برگزاري يادواره شهداي در سالن اجتماعات شهر چليچه  مورخ پنج‌شنبه 22 تيرماه ساعت 16   اين شهر خبر داد و افزود: شهرستان فارسان 220 شهيد دوران دفاع مقدس را به‌نظام جمهوري اسلامي تقديم کرده که اين نشان از حضور پررنگ مردم اين شهرستان درصحنه‌هاي مهم و حساس کشور دارد.

بشارتی ادامه داد: در راستاي اجراي اين يادواره تاکنون چندين جلسه در شهر تشکيل‌شده و کميته‌هاي ذيربط مشخص و وظايف آن‌ها ابلاغ‌شده است.

وي بر ضرورت گراميداشت هرچه بيشتر مقام والاي شهيدان در جامعه تأکيد کرد و گفت: در همين راستا در اين شهر برنامه‌هاي ويژه‌اي اجرا ميشود که سرکشي و ديدار مستمر از خانواده شهدا يکي از اين برنامه‌هاست.

بشارتی بابيان اينکه سخنران اين مراسم معنوي  سردار حاج احمد خادم الشهدا و با مداحي حاج رضا نبوي، خواهد بود، اظهار کرد: يادواره‌ شهدا باهدف تجديد پيمان دوباره با آرمان‌ها و اهداف شهدا برگزار ميشود و مي‌تواند ازنظر فرهنگي نيز روي جوانان تأثير بهسزائي بگذارد.


 انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۷:۲۲

29 Dec 2019