۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۲۷۳۵۹
نماینده ولی فقیه در حج و زیارت در کشور:

انقلاب اسلامی در مقابل هیچ ابر قدرتی سرخم نمی کند

نماینده ولی‌‌فقیه در حج و زیارت گفت : به برکت انقلاب اسلامی اقتصاد ما رو به رشد است و در برابر هیچ ابرقدرتی سرخم نمی‌کند.
انقلاب اسلامی در مقابل هیچ ابر قدرتی سرخم نمی کند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت السلام والمسلمین سید علی قاضی عسگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: امام خمینی قدس سره بعنوان معماربزرگ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پایه گذاربنای رفیع اداره جامعه بود و این نقش را هنرمندانه ایفاء کرد.

وی به شرکت ۲/۹۸ درصد مردم درهمه پرسی نظام جمهوری اسلامی و نگارش متن قانون اساسی بعنوان مترقی ترین قانون اساسی دردنیا درماههای نخستین پیروزی انقلاب اشاره کرد و تصریح کرد: اینگونه مسایل باید برای مردم بویژه نسل های دوم و سوم انقلاب تدریس و تبیین شود .


قاضی عسگر افزود: چه کسی می توانست باورکند بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال انقلابی درایران تحقق یابد که رهبر آن به سبک پیامبراسلام (ص) وحضرت علی (ع) انقلاب وکشور را اداره کند و خود را نه رهبر بلکه خدمتگزار مردم معرفی نماید.


وی توجه امام راحل به ساده زیستی ، مستضعفین و خانواده معظم شهداء را یاد آور شد و با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امتیازات و ویژگی هایی دارد که با هیچیک ازانقلاب ها و قیام های سایر کشورها قابل مقایسه نیست گفت: الهی و دینی بودن این انقلاب مهمترین این ویژگی هاست که آن را ازسایرانقلاب ها متمایز کرده است.


قاضی عسگر عنوان کرد: رهبری این انقلاب را یک مجتهد جامع الشرایط بعهده داشت و مردم بر اساس وظیفه دینی درتظاهرات شرکت کردند و بدنبال خواسته های دینی بودند.


وی بیان داشت: تصمیم گیرهای امام امت را نمی توان فقط به شم سیاسی ایشان منحصرکرد

قاضی عسگر پیش بینی فروپاشی نظام شوروی سابق وشکسته شدن استخوان های مارکسیسم ونیز از دست رفتن اقتدارآمریکا را یادآورشد وگفت: این گونه تصمیم ها و موضع گیری ها درفرمایشات حضرت امام فراوان است و نمی توان آنها را با معیارهای مادی ارزیابی کرد.


نماینده ولی فقیه در حج و زیارت برلزوم حفظ وحدت و پرهیزازاختلاف درآستانه برگزاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید کرد واظهارداشت: موظفیم این انقلاب را با همه وجودمان حفظ کنیم چراکه اگر دشمن مسلط شود هرگز به ما رحم نخواهد کرد.

قاضی عسگر بیان داشت: امام خمینی(ره) به پشتوانه اسلام، قرآن و اهل بیت در مقابل شاه و مستکبران ایستادگی کرد و در مقابل قانون کاپیتولاسیون با صدای رسا خطاب به شاه گفت که "کاری نکن که به مردم بگویم شما را از این مملکت بیرون کنند.".

وی با مقایسه قاطعیت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مقابل بیگانگان با پادشاهان گذشته افزود: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با قاطعیت در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی و اهداف انقلاب را به پیش بردند.

قاضی عسگر تاکید کرد : همه توطئه‌های دشمنان در طول ۳۷ سال گذشته شکست خورده و ملت سرافراز همچنان قله‌های افتخار را فتح می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در حج و زیارت با اشاره به اینکه امروز کشور ما در صحنه علم و دانش حرف برای گفتن دارد تاکید کرد: امروز پالایشگاه، کارخانه سیمان، زیردریایی، کشتی‌های پهن دریایی، تکنولوژی، داروسازی و در بسیاری از صنایع نشان از رشد و توسعه در کشور ما بوده است.

قاضی عسگر با بیان اینکه هیچ قدرتی نمی‌تواند به این ملت زور بگوید، تصریح کرد: کشور ما مستقل‌ترین کشور در دنیا است و در هر کوی و برزن و شبکه‌های اجتماعی مردم آزادنه حرف می‌زنند و انتقاد می‌کنند.

وی افزود: مردم دارای بینش سیاسی هستند و ملت ما آزاد است و زیربار قدرت‌های شیطانی نمی‌رود و در سراسر جهان به عنوان حامی ضعیفان است.

وی با اشاره به اینکه امروز ۴ میلیون دانشمند در کشور مشغول به تحصیل هستند بیان داشت: آینده کشور به دست دانشجویان ساخته می‌شود..

قاضی‌عسگر ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی رهبری فرزانه و مقتدر به مردم یاد داد که می‌توانیم مستقل زندگی‌کنیم و ابرقدرت‌ها را شکست دهیم.

نماینده ولی فقیه در حج و زیارت گفت: کشور ما رهبری مقتدر، سخنور، سیاست‌مدار، فقیه، متکلم و ادیب دارد به این دلیل است که انقلاب ما یک انقلاب الهی است.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه بسیاری از اهداف انقلاب اسلامی محقق شده است، خاطر نشان کرد: پایه اصلی انقلاب بر دوش مردم است و همانگونه که تاکنون استقامت کردید همچنان استوار بمانید چرا که آینده روشن از آن ما است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۳:۰۱

11 Feb 2020