۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۳۴۴۶۹
خطيب نماز جمعه بروجن:

دولت شعاري اعتقادي به استقلال ندارد/ رونق اقتصادي شادي واقعي براي مردم است

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که رونق اقتصادي و ايجاد شغل شادي واقعي براي مردم است، تصريح کرد: دولت انقلابي شعاري دنبال سرمايه خارجي است و اعتقادي به استقلال ندارد.
دولت شعاري اعتقادي به استقلال ندارد/ رونق اقتصادي شادي واقعي براي مردم است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر بروجن با اشاره به انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي، گفت: دعوا بر سر انتخاب يک فرد نيست بلکه دعوا بر سر انتخاب يک تفکر و جريان است.

وي گفت: افرادي که در انتخابات حضور پيدا مي کنند حداقل شرايط لازم را براي پذيرش مسند رياست جمهوري دارند اما وظيفه مردم آن است تا کساني که حداکثر شرايط را دارند انتخاب کنند.

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به اينکه دشمن به دنبال يک لحظه غفلت است، تصريح کرد: دشمن همه سلاح سخت افزاري و نرم افزاري خود را مهيا کرده و به دنبال يک لحظه غفلت مي گردد.

وي افزود: ريشه هاي انقلاب اسلامي ما به برکت خون هزاران شهيد آبياري شده که هر يک از آنها از خواص درگاه خداي متعال بوده اند؛ اين بهاي سنگين به سادگي از دست نمي رود.

سعادت فر ضمن بيان اين که برخي مي گويند يک فرد مي تواند انقلاب را ريشه کن کند تفکر غلطي است، افزود: ماشين انقلاب با انتخاب يک جريان مي تواند به سرعت قله هاي رشد، ترقي و ايجاد تمدن بزرگ اسلامي را فراهم کند اما با تفکر ديگري افتان و خيزان حرکت مي کند.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با تاکيد براين که مردم بايستي يک دولت انقلابي عمل گرا را انتخاب کنند، گفت: دولت انقلابي عمل گرا شادي را در رشد و توسعه اقتصادي، رفع معزل بيکاري، رفع فقر و تبعيض مي داند.

وي با تاکيد براين که شاخصه نامزدهاي انتخاباتي بايستي حل معضلات اقتصادي باشد، گفت: دولت انقلابي شعاري شادي را در کف و سوت و کنسرت مي داند.

رونق اقتصادي و ايجاد شغل شادي واقعي براي مردم است

سعادت فر با مطرح کردن اين سوال که " شادي واقعي کجا تامين مي شود"، گفت: کف، سوت و هورا براي مردم جامعه شادي فراهم نمي کند؛ رونق اقتصادي و ايجاد شغل شادي واقعي است که دولت انقلابي براي همه به ارمغان مي آورد.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به اين که ايران هراسي در بين مظلومان جامعه توطئه دشمنان است، گفت: ما بايستي به گونه اي رفتار کنيم که در دل مظلومان و آزادي خواهان دنيا محبوب باشيم.

حجت الاسلام سعادت فر با تاکيد بر اين که بايد در بين مستکبرين و ظالمين مبلغ ايران هراسي باشيم، گفت: ابهت و نام ايران اسلامي بايد لرزه بر اندام دشمنان و مستکبران اندازد.

وي گفت: دوران دولت سازندگي با دولت آلمان که يکي از مهمترين دولت هايي بود که به عراق در زمينه سلاح هاي کشتار جمعي شيمايي کمک مي کرد رابطه خوبي برقرار شد اما خروجي آن وقتي که چهار نفر ايراني به صورت غيرقانوني وارد آلمان شدند و در يک مهمان خانه به قتل رسيدند بر عليه ايران پرونده تشکيل دادند و افراد تراز اول کشورمان را احضار کردند.

دولت انقلابي شعاري دائم از ناتواني دم مي زند

سعادت فر گفت: ما معتقديم هستيم در اين نظام اسلامي سرمايه داراني هستند که به جرات مي توان گفت سرمايه داران زالو صفت هستند؛ سرمايه داراني که با اختلاس ها و حقوق هاي نجومي سرمايه دار شدند و تنها به فکر توسعه سرمايه خود هستند.

وي با بيان اين که دولت انقلابي شعاري دائم از نداري و ناتواني دم مي زند، گفت: دولت انقلابي عمل گرا بر اساس شعار ما مي توانيم دنبال آن است که وابستگي و ناکارآمدي در نظام نباشد اما دولت انقلابي شعاري دائم دنبال سرمايه خارجي است.

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که عده اي که نمي خواهند مشکلات اقتصادي حل شود نمي خواهند نظام شکوفا شود، افزود: عده اي دنبال آن هستند که نظام اسلامي را ناکارآمد جلوه دهند.

وي با بيان اين که دولت انقلابي عمل گرا از فرمايشات ولي امر فهم و درک صحيح دارد، افزود: دولت انقلابي شعاري فهم و درک صحيح ندارند.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که برخي ها سخنان مقام معظم رهبري را تحريف مي کنند، افزود: حضور پر شور مردم در صحنه هاي مختلف لرزه بر اندام آمريکاي جنايتکار مي اندازد که هيچ گزينه اي روي ميز عليه ايران کارساز نخواهد بود.

سند ۲۰۳۰ کاپيتولاسيون فوق العاده پيچيده است

سعادت فر با بيان اين که دولت انقلابي عمل گرا معتقد به استقلال نظامي، سياسي، فرهنگي و اجتماعي در همه ابعاد است، گفت: دولت انقلابي شعاري اعتقادي به استقلال ندارد.

وي با بيان اين که سند ۲۰۳۰ در واقع يک کاپيتولاسيون آموزشي و فرهنگي فوق العاده پيچيده به بهانه توسعه پايدار، دين زدايي و فرهنگ زدايي است، گفت: آمدند در جامعه ما تفاهم نامه اي را امضاء کنند که بر اساس آن همجنس گراها بتوانند کلاس آموزشي هم جنس گرايي در بين دانش آموزان برگزار کنند خانواده و نظام آموزشي هم نتواند مخالفت کند اما آموزش دينداري بايستي ممنوع باشد.

سعادت فر با بيان اين که ما در حوزه فرهنگ مي خواهيم دنيا را تحت تاثير قرار دهيم، گفت: امضاء اين تفاهم نامه توسط هر کسي که بوده اوج بي غيرتي ديني و انقلابي، اباحه گري ديني و خيانت به نظام و خون شهدا و رهبري است.

وي در پايان از نامزدهاي انتخابات شوراي شهر بروجن که به نفع توسعه و پيشرفت شهر و انتخاب اصلح انصراف دادند تشکر کرد.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۸:۳۱

30 Jan 2020