۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۲۲۴۹۹
فرازي از وصيت نامه شهيد عبدالله احمدي بني:

تلاش و پيکارمان از اين جهت نيست که به‌ پايگاه‌ قدرتى برسيم و يا چيزى از کالاى بى ارج دنيا رابه‌ چنگ‌ آوريم

تلاش و پيکارمان از اين جهت نيست که به‌ پايگاه‌ قدرتى برسيم و يا چيزى از کالاى بى ارج دنيا رابه‌ چنگ‌ آوريم، بلکه هدف برافراشتن پرچم دين اسلام است.
تلاش و پيکارمان از اين جهت نيست که به‌ پايگاه‌ قدرتى برسيم و يا چيزى از کالاى بى ارج دنيا رابه‌ چنگ‌ آوريم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، شهيدعبدالله احمدي بني فرزند اميرقلي، در تاريخ سوم تيرماه سال ۱۳۳۴ در خانواده اي مذهبي و متدين در شهر بن به دنيا آمد.

يکي از ويژگي هاي بارز شهيد عبدالله احمدي حضور فعال در صحنه هاي مختلف اجتماعي و سياسي بوده و ايشان سال هاي زندگيش را با حضور در مساجد و اقامه نماز جماعت و روزه داري سپري مي کرد.

اين شهيد بزرگوار مصداق «واجتنبوا الطاغوت» بود و نوجوانيش با اوج گيري انقلاب اسلامي همراه بود. قدم در اين راه نهاد و با شرکت در راهپيمايي ها و دعوت ازمردم ،براي قيام عليه رژيم پهلوي، بنياد حکومت شاه را تضعيف کرد.

با تهاجم رژيم بعثي عراق به کشورمان در سال ۱۳۵۹، وي از جمله کساني بود که با اخلاص براي دفاع و لبيک گويي به امام زمان خويش قدم به سوي
جبهه هاي جنوب نهاد و جنگ و جبهه، حضور او را به خود ديد.

ايشان در عمليات «کربلاي پنج» درتاريخ دهم اسفندماه سال ۱۳۶۵، با خون خود وضوي شهادت ساخت و خود را براي حضور در بارگاه دوست معطر به بوي عشق نمود.

متن وصيت نامه شهيد عبدالله احمدي بني به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

(ولا تحسبن الذين قتلوا فى سبيل‌الله ‌امواتا بل‌احياء عندربهم يرزقون)

( انا لله وانا اليه راجعون)

در سوگ من نناليد و نگريد افتخار کنيد که ‌توانسته‌ايد پسر ناقابلتان را به پيشگاه الله هديه کنيد.

اشکهايتان را به گلوله تبديل کنيد و به قلب‌دشمنان ‌واقعى‌اسلام بزنيد.

انسان دوبار متولد مي شود يکى‌ آنکه‌ قدم ‌در کره خاکى مى نهد، آن که پس از گذراندن‌ مراحل‌ آزمايشگاه و طى طريق تکامل درجه انسانيت و سعادت باشد نائل مي شود.

ليکن مرا لياقتى به شهادت که حسين (ع ) انسان را براى مبارزه در راه عقيده و آن‌ فرا مي خواند و حال از خداوند مي خواهم‌ که ‌مرايارى کند تا اين سعادت نصيبم شود.

بار خدايا تو آگاهى که تلاش و پيکارمان از اين جهت نيست که به‌ پايگاه‌ قدرتى برسيم و يا چيزى از کالاى بى ارج دنيا رابه‌ چنگ‌ آوريم، بلکه ازاين جهت است که نشانه ها و پرچم دين تو را بر افرازيم و در شهرهاى تو شايستگى را پديد آوريم تا بندگان ستم ديده ات را سرافراز و خوشحال گردانيم .

به‌ اين‌ دليل‌ از جانمان‌ گذشتيم‌ و اين‌ راهى‌ است‌ که‌ امام مان‌ خمينى کبير و دلسوز امت اسلام به ما آموخته است، که در اصل راه خدا و قرآن است.

و اما اى پدر ومادر مهربان اميدوارم که بعد از شهادت من اين همه گستاخى که در عمر کوتاه خود در مقابل شما مرتکب شده ام مرا ببخشيد وهيچ وقت براى از دست دادن فرزندتان قصه وافسوس نخوريد که شهادت‌هدفهاى تکامل يک انسان است.

و بازسلام برتو اى‌ مادر مهربانم اى کسى که در شب هاى تاريک سرم را در دامن مى گذاشتى و نوازشم مى کردى ،نکند که براى من گريه کنى قامتت را بلند بگير و نداى (الله اکبر، خمينى رهبر) سربده و زينب وار سخن شهيدان راه خدا را به مردم برسان که همانا سخن شهيدان مخصوصا فرزندت ، پيروى ازآن خدا و قرآن است .

مادرم نمى دانم چگونه جواب اين همه مهر و محبت تو را بدهم که واقعا براى من زحمت ها کشيدى و ان شا الله مرا به بزرگوارى‌ خودت مى بخشى و حلالم مى کنى.

و شما اى برادران عزيزم هوشيار باشيد؛ عزيزانم نکند که از شهادت‌ من ‌ناراحت شويد که دشمنان از ناراحتى شما خوشحال مى شوند .

و شما اى همسر عزيزم و خواهرانم بعد از شهادت من زينب گونه پيام شهيدان راه خدا را به گوش جهانيان برسانيد و با حجابتان راه شهيدان را ادامه ‌دهيد ، و آن ها را سرافراز بدانيد که راه سعادت و خير و برکت دراين راه است و ديگر راه ها به بى راهه و گمراهى‌ مى‌انجامد و هميشه و همه حال به فکر خدا باشيد.

همسر عزيزم تنها بازماندگانم بعد از شهادتم درراه‌ رهبرم‌ پسرانم (محمد و رسول و علي) هستند که آن ها را بزرگ کنيد و علم به آن ها بياموزيد تا در راه اسلام به مستضعفان جهان برسند وان شا الله تعالى به آرزويشان برسند.

و پيام من ‌به همشهريان و ملت شهيد پرور و همکاران‌ گراميم اين است، که مبادا اسلحه خونين شهيدان رابرزمين بگذاريد وخودتان مي دانيد که مسئوليت ها روز به روز سنگين تر مي شود.

اى ملت حزب الله ، ‌مبادا از رفتن‌ فرزندانتان به جبهه جلوگيرى کنيد. مبادا که از دين اسلام دست بکشيد که فرداى قيامت شهيدان جلويمان را بگيرند .

مبادا بچه هاى شهيد الياس احمدى و شهيد نگهدار حيدرى و ساير شهيدان جلويمان را بگيرند.

اميدورام که راه خونين شهيدان را ادامه بدهيد و هوشيار باشيم تا حضرت ولى عصر(عج ) ظهور کند و به سپاه حضرت مهدى ملحق شويم و به اميد آن روز انشاءالله .

در خاتمه از تمامى‌ملت ‌عزيز و دوستان ‌و آشنايان‌ مى‌خواهم که اگر حقى برگردن من دارند و چيزى از من ‌طلبکارند به پدرم و برادرانم مراجعه کنند و طلب خود را بگيرند و حلال کنند.

نماز جمعه و نماز جماعت دعاى کميل وتوسل يادتان نرود خداوندا تو مي دانى که من در راه اسلام و لبيک به نداى مظلومانه امامان از جان و مال و فرزندانم گذشتم، که آبروى اسلام‌حفظ‌ بشود و شهادت در راه تو را انتخاب کرده ام و نمى دانم که دراين راه ‌به اين‌فيض عظيم خواهم رسيد .

پروردگارا شهادتم را در راه دين و قرآن که خارى در چشم دشمنان اسلام مي باشد قبول فرما .

( والسلام على من التبع الهدى ۱۲/۱۱/۱۳۶۴)
خدايا -خدايا تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار


انتهاي پيام/۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۲:۱۱

30 Dec 2019