۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۳۵۷۲۹
مدیرکل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری:

فعالیت بیش از 250 شبکه علیه ایران گواه اقدامات گسترده دشمن در مقابل کشور است

مدیرکل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز دشمن در اقدامی بی‌سابقه علیه ایران اقدامات گسترده‌ایی را آغاز کرده است گفت: فعالیت بیش از 250 شبکه علیه جمهوری اسلامی ایران خود گواه اقدامات گسترده دشمن در مقابل ایران است.
فعالیت بیش از 250 شبکه علیه ایران گواه اقدامات گسترده دشمن در مقابل کشور است
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان که به همت بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری برگزار شد اظهار کرد: باید همواره گرامی بداریم یاد و خاطره شهدا را و هرگز فراموش نکنیم رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های این انسان‌های بزرگ را.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در اقدامی بی‌سابقه علیه ایران اقدامات گسترده‌ایی را آغاز کرده است افزود: فعالیت بیش از 250 شبکه علیه جمهوری اسلامی ایران خود گواه اقدامات گسترده دشمن در مقابل ایران است.

عظیمی تاکید کرد: بحمدالله صدا و سیما به تنهایی در برابر این رسانه‌های ایستاده و علیه این حجمه‌ها کار می‌کند.

مدیرکل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه همه جوانان انقلابی مسئول مقابله با حجمه‌های دشمنان هستند یادآور شد: لازم است همه ظرفیت‌ها را در این راستا منسجم کنیم چون در این شرایط وظیفه ماست که در کنار هم قرار بگیریم و با هم حرکت کنیم تا به این ترتیب بستری شویم برای وحدت نیروهای انقلابی.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از خبرنگاران حاضر در برنامه تجلیل شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۰:۱۳

1 Jan 2020