۰
plusresetminus
محسنی اژه ای در کرمان گفت : کسی که امروز گروههای تروریستی را به عقب می نشاند سردار سلیمانی است و او افتخار اسلام است.
کسی که امروز گروههای تروریستی را به عقب می نشاند سردار سلیمانی است/او افتخار اسلام است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی بوتیا ، حجت الاسلام محسنی اژه ای پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه ی مدیر کل دادگستری استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت : با توکل بر خدا و پیروی از ولی فقیه و تلاش مردمی در هشت سال دفاع مقدس به پیروزی رسیدیم.

محسنی اژه ای صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری کرمان گفت: سردار سلیمانی افتخار اسلام؛ کشور و شما کرمانی هاست.

معاون اول قوه ی قضائیه ادامه داد : وقتی نام او در منطقه مطرح می شود برنامه های دشمن تغییر می کند.

وی با اشاره به موفقیت های گروه های منطقه ای در مقابل گروه های تکفیری وداعش ، خاطر نشان کرد : کسی که امروز گروههای تروریستی را به عقب می نشاند و مردم عراق را از محاصره در می آورد سردار سلیمانی است.

وی با اشاره به اینکه ما نباید فریب لبخند های دشمن و چراغ سبزهای آنان را بخوریم خاطر نشان شد : دشمانان ایران خصوصا آمریکت اگر گفتند ما با اسلام و جمهوری اسلامی مشکلی نداریم میتوانیم رابطه برقرار کنیم وگرنه هم چنان دشمنی شان نسبت به اسلام و ایران پابرجاست .

معاون اول قوه قضاییه بیان داشت : امروز ما برای تشکر از دو خدوم دلسوز نظام به کرمان آمده ایم و تغییر مدیریت امری طبیعی است و هدف باید ورود و رفتن خوب و خدمت به مردم باشد .

محسنی اژه ای گفت : همه مسئولین استان کرمان همدل و دلسوز و با انگیزه قوی برای تعالی اسلام و پیشرفت استان تلاش می کنند .

این مقام قضایی در رابطه با توسعه استان کرمان نیز اظهار کرد: موافقت نامه های زیادی در استانداری کرمان به امضاء رسیده است و برای اجرایی شدن این طرح ها و کاهش مشکلات اقتصادی مردم بایستی همه دستگاه های اجرایی و قضایی همکاری نمایند.

وی با اشاره به خدمات حجت الاسلام توکلی ، تصریح کرد : حجت الاسلام توکلی روحانی فاضل و متدین و از خانواده شهداست که همه مراحل را تا ریاست با تلاش فراوان طی کرده است و به فضل خدا خدمات و توفیقات خوبی هم داشته اند و ما از ایشان خواستیم تا در دیوان عالی کشور مشغول بکار شوند ولی ایشان بدلایل شخصی نپذیرفتند و ما هم به احترام وی پذیرفتیم .

محسنی اژه ای در ادامه بیان کرد : پیشنهاد من به رییس جدید داگستری کرمان اینست که از خودشان و مسئولیتشان صیانت کنند و از قرآن و اهل بیت بیشتر استمداد بطلبند.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد : اینکه انسان اهل مشورت باشد خوب است ؛ چون مشورت هیچ تناقضی با رای قاضی ندارد و اینکه اجرای احکام را بموقع و صحیح انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد : استان کرمان با این همه ظرفیت حیف است که دچار فقر شود و مردم بدنبال جرم بروند.

انتهای پیام /خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۷:۲۲

26 Dec 2019