۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۳۳۸۳۹
در چهار محال و بختياري:

بهره مندي بيش از هزار مسافر نوروزي از خدمات هلال احمر

از ابتداي آغاز طرح سلامت مسافرين نوروزي تا کنون بيش از ۱۴۰۰۰ مسافر نوروزي با مراجعه به پستهاي نوروزي از خدمات جوانان استان چهار محال و بختياري بهره مندشدند .
بهره مندي بيش از هزار مسافر نوروزي از خدمات هلال احمر
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ سيد احمد مرتضوي مدير عامل جمعيت هلال احمر چهار محال و بختياري اظهار کرد: تا کنون بيش از ۶۵۰۰ خودرو ، چهار ده هزار مسافر به پستهاي نوروزي، ۱۰۰۰ نفر به ايستگاه سلامت ، ۸۰۰ نفر به خيمه هاي نماز و ۱۰۰۰ نفر نيز به فضاي دوستار کودک مراجعه کردند و از خدمات اين اماکن بهره مند شدند.

مرتضوي در ادامه گفت: در اين مدت مقدار زيادي بسته تبليغاتي گردشگري چهارمحال و بختياري نيز بين گردشگران و مسافران نوروزي توزيع شد. به گفته مرتضوي، يک هزار و۵۰۰جوان، امدادگر و داوطلب عضو اين جمعيت، نوروز ۹۶ در اجراي طرح ملي پستهاي سلامت مسافرين نوروزي با عنوان’بي گدار به جاده نزنيم، ظريف برانيم’ و طرح امداد نوروزي مشارکت دارند.

مرتضوي در ادامه اظهار داشت: ۱۹ پايگاه ثابت ، سيار و موقت امداد و ۱۷ ايستگاه سلامت مسافران نوروزي شامل ايستگاه هاي سلامت، فضاي دوستدار کودک و خيمه نماز و سحاب جمعيت هلال احمر در استان چهارمحال و بختياري تا پايان طرح در ايام نوروز فعال است.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۷:۰۷

1 Jan 2020