۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۱
کد مطلب : ۱۳۹۴۹
رییس بسیج زنان استان چهارمحال وبختیاری:

حضور و فعالیت زنان در بسیج، موفقیت در مدیریت‌جهادی را نهایی می کند

رییس بسیج زنان استان چهارمحال وبختیاری گفت: نقش بسیج جامعه زنان در ارتباط با اقصاد مقاومتی و جهاد فرهنگی بسیار موثر است.
حضور و فعالیت زنان در بسیج، موفقیت در مدیریت‌جهادی را نهایی می کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، احمدپور روز سه شنبه به مناسبت تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مشکات برین، فلسفه تشکیل این نهاد را دفاع از کیان انقلاب اسلامی و حفاظت داخلی شهرها دانست و گفت: با توجه به تهدیدهایی که از چهارگوشه ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی متوجه نظام بود، سپاه با هدف دفاع از کیان و ارزش‌های انقلاب اسلامی با درایت امام خمینی (ره) تشکیل شد.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چه در زمان پیش از جنگ تحمیلی و پس از آن در عرصه سازندگی و فعالیت های عمرانی و امروز دربازدارندگی تهدیدات دشمنان انقلاب عملکرد مناسبی داشته است.

احمدپور با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی و منطبق شدن بسیج جامعه زنان با این شعار برای جامع عمل پوشاندن به آن، گفت: با توجه به تجربیات بسیج جامعه زنان در دو مقوله اقتصاد و فرهنگ و با توجه به ظرفیت‌های این نهاد و حضور تاثیرگذار زنان با بسیج همگانی می‌تواند در رشد و شکوفایی کشور نقش موثری داشته باشد.

وی ادامه داد: بحث فرهنگ، اقتصاد مقاومتی، عزم ملی و مدیریت جهادی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیار بر آن تاکید دارند نیازمند بحث، بررسی و تبیین است و ما باید بتوانیم هر کدام از این اصول را با توجه به اهمیت و ضرورتی که دارد تبیین و اجرا کنیم.

احمدپور وظیفه بسیج جامعه زنان را در ارتباط با اقصاد مقاومتی و جهاد فرهنگی بسیار موثر دانست و اعلام کرد: مهم‌ترین بحثی که در اقتصاد مقاومتی می‌تواند هدف‌گذاری شود، جلوگیری از اسراف در خانواده‌ها و استفاده از تولیدات و امکانات داخلی است که این مسئله می‌تواند به سود اقتصاد کشور و ایجاد کارآفرینی و حمایت ازمشاغل خانگی باشد.

رییس بسیج زنان استان چهارمحال وبختیاری در مورد اقدامات سپاه در سال‌های اخیر در زمینه سازندگی، عمران و آبادانی کشور اعلام کرد: این نهاد در مناطق محروم زمینه توسعه ایران را فراهم کرده است.

وی با اشاره به نقش زنان شهیده و ایثارگر استان تصریح کرد: زنان در حوزه فرهنگ، با تکیه بر فرهنگ وحدت ملی و روحیه شهادت و ایثار کارنامه ای خوبی را در عرصه سلامت و ارتقا فرهنگ کشور ایفا کرده اند.

احمدپور نقش بسیج جامعه زنان بسیج را در ارتقای مقوله فرهنگ بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: سپاه پاسداران و بسیج می‌توانند با اجرای برنامه‌های مدون در ترویج فرهنگ اسلامی در کشور کمک کنند.

وی با اشاره به حضور زنان در بسیج و سپاه بیان کرد: بسیج جامعه زنان با داشتن ظرفیت و پتانسیل زنان بسیجی می تواند در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حضور پیدا کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۲:۰۵

2 Jan 2020