۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۳۸۹۷۹
امام جمعه لردگان:

حمايت از کالاي ايراني باعث رونق اقتصادي وايجاد اشتغال است

امام جمعه لردگان با اشاره به نامگذاري سال 97 از سوي رهبر‌ معظم‌ انقلاب به عنوان سال حمايت از کالاي ‌ايراني اظهار کرد: معظم له سال جديد را هوشمندانه و مدبرانه به اين نام مزين کردند تا اقتصاد و توليد در کشور رونق گيرد.
حمايت از کالاي ايراني باعث رونق اقتصادي وايجاد اشتغال است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته  ضمن تبريک ولادت با سعادت حضرت اميرالمومنين علي (ع) و 13 رجب گفت: ولادت آن حضرت در کعبه امن الهي در 13 رجب سال 30 عام الفيل اتفاق افتاد و سخنان بسياري در باب آن حضرت وجود دارد که به عظمت و شخصيت آن حضرت مربوط مي باشد. زيرا آن حضرت جامع الصفات بودند ازجمله آن صفات شجاعت، حق مداري، و راز و نياز، حاکم الهي، عادل، فاضل، عابد و... هستند.

وي بيان داشت: حضرت علي (ع) شخصيتي بودند که هزاران کتاب و صحيفه در مورد ايشان نوشته شده است و اين درحالي است که حاکمان آن زمان سعي در گمنامي آن حضرت داشتند ولي نام آن حضرت تا ابد چون نگيني بر تارک صفحات تاريخ مي درخشد.

خطيب جمعه لردگان گفت: حضرت علي (ع) هم جاذبه داشتند و هم دافعه، نمونه آن وجود دوستان سرسختي چون اباذر و دشمنان  چون معاويه و متوکل عباسي بود.

امام جمعه لردگان با اشاره به نامگذاري سال 97  از سوي رهبر‌ معظم‌ انقلاب به عنوان سال حمايت از کالاي ‌ايراني اظهار کرد: معظم له سال جديد را هوشمندانه و مدبرانه به اين نام مزين کردند تا اقتصاد و توليد در کشور رونق گيرد.

وي افزود: شعار سال حمايت از کالاي ايراني است، اگر اين شعار به معناي واقعي احيا و اجرا شود بسيار زيادي از مشکلات اقتصادي جامعه حل خواهد شد.

وي گفت: گام اول اقتصاد مقاومتي عمل به همين شعار است و مسئولين بايد با عملي نمودن اين شعار به اشتغالزايي بيشتر جوانان کمک نمايند و مردم نيز با خريد کالاي ايراني از کارگران و کارخانه داران داخلي نيز حمايت کنند و رواج قاچاق، فقر، فساد، عدم رفاه، بيکاري، خروج ارز و سرمايه از کشور و بسياري از معضلات جامعه مربوط به عدم حمايت از کالاي داخلي است.

امام جمعه لردگان ضمن اشاره به 12 فروردين روز جمهوري اسلامي گفت: لازم است اين روز بزرگ گرامي داشته شود.

وي در پايان به 13 فروردين روز طبيعت اشاره کرد و گفت: حفظ طبيعت وظيفه تک تک ماست و اطمينان داشته باشيد که رشد و تعالي طبيعت نشان از شخصيت مردم آن منطقه دارد، بنابراين در اين روز ضمن استفاده مناسب از طبيعت نگذاريم افراد سودجو به طبيعت صدمه اي وارد نمايند.

انتهاي پیام1026ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۵:۲۳

1 Feb 2020