۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۳۹۹۶۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری همایش «رسالت ما در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» در شهرکرد

همایش دست‌اندرکاران ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با عنوان «رسالت ما در چهلمین سالگرد انقلاب‌اسلامی» در شهرکرد برگزار می‌شود.
برگزاری همایش «رسالت ما در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» در شهرکرد
علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ ضمن تبریک ۱۲ مردادماه، سالروز تأسیس نهاد مقدس و مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بزرگداشت شایسته چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب‌اسلامي با توجه به نگاه دنیا به این مراسم و شرایط و مقطع حساس منطقه‌ای و بین‌المللی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره بزرگداشت شایسته چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تصریح کرد: همه می‌دانند که «کار را مردم می‌کنند، و دل‌ها دست خداست. مردم را خدای متعال توی صحنه می‌آورد»، ستاد چهلمین سالگرد نیز با توجه به بیانات ارزشمند معظم له برای برنامه‌ریزی شایسته و توجه به ظرفیت‌های بومی و منطقه‌ای از حدود یک سال پیش تاکنون با برگزاری جلسات مختلف هماهنگی در سطح استان تلاش می‌کند.

دبیر اجرایی و مسئول ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری گردهم‌آیی بزرگ عوامل و دست‌اندرکاران این ستاد در استان خبر داد و افزود: همایش همراهان و یاوران انقلاب‌اسلامی تحت عنوان «رسالت ما درچهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» پیش‌بینی شده‌ است.

گفتنی است این همایش یکشنبه ۱۴ مردادماه ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان با حضور مسئولین ستادهای هماهنگی و اجرایی، اعضای کارگروه‌ها و سایر دست‌اندرکاران با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر ناصر رفیعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۹:۱۸

27 Dec 2019