۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۱۷۲۷۹
امام جمعه اردل:

ايستادگي و عمل به منويات رهبري رمز پيروزي مردم غزه بود

امام خامنه‌اي بارها فرموده‌اند که تنها راه مقابله با رژيم غاصب صهيونيستي مقاومت است و مردم غزه نيز با مقاومت مثال‌زدني خود موجب ذلت صهيونيست‌ها شدند.
ايستادگي و عمل به منويات رهبري رمز پيروزي مردم غزه بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اردل با توصيه ي خود و نماز گزاران به رعايت تقواي الهي، گفت: رعايت تقواي الهي موجب سعادت دنيا و آخرت انسان مي‌شود و بايد همواره از گناه و ناپاکي دوري کنيم.

سلمانپور افزود: در عصر امام زمان (عج) امت اسلامي بايد هميشه گوش به فرمان جانشين او باشد و لحظه اي درنگ نکند تا انشاا... پرچم ظلم نابود گردد و فرج آقا امام زمان(عج) فرا رسد.

امام جمعه اردل در ادامه با تبريک پيروزي مقاومت غزه در برابر رژيم غاصب صهيونيستي تصريح کرد: مردم غزه با ايمان و توکل به خداوند در برابر دشمن ايستادگي کردند و نهایتا صهيونيست ها را وادار به عقب‌نشيني کردند.

سلمانپور يکي از مهم‌ترين دلايل پيروزي مردم غزه را عمل کردن به منويات مقام معظم رهبري برشمرد و گفت: امام خامنه‌اي بارها فرموده‌اند که تنها راه مقابله با رژيم غاصب صهيونيستي مقاومت است و مردم غزه نيز با مقاومت مثال‌زدني خود موجب ذلت صهيونيست‌ها شدند.

وي خاطرنشان کرد: صهيونيست ثابت کرده که تنها ديپلماسي موفق و کارآمد در مقابل اين رژيم کودک‌کش مقاومت، ايستادگي و سلاح به دست گرفتن است و مردم مقاوم غزه نيز به بهترين نحو اين سخن را ثابت کردند.

محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل نيز در پايان نماز جمعه ضمن تبريک هفته دولت و گراميداشت شهداي والا مقام اين هفته اظهار کرد: جامعه ما نيازمند وحدت است و براي رسيدن به فتح قله هاي رفيع علم و دانش بايد تلاش مضاعفي بعمل آوريم، زيرا در سايه وحدت و تلاش، توسعه و پيشرفت حاصل مي شود .

وي افزود: يکي از معضلات کشور بيکاري است که بايد تمام مسئولين دست در دست هم بدهند و کمک کنند تا هرچه زودتر اين مشکل برطرف شود.

نوذری در ادامه به برخي از پروژه هاي که در هفته دولت افتتاح شدند اشاره کرد و افزود: بيش از ۸۰ در صد از مهمترين مطالبات مردم شهرستان اردل از دولت تدبير و امید عملي شد و مابقي آنها که يکي از مهمترين آنها استخر شناي اردل است به لطف خدا به زودي به بهره برداري خواهد رسيد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۶:۰۷

17 Jan 2020