۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۲۹۱۲۲
براي حمايت از مردم مظلوم جهان و فلسطين

در راهپيمايي روز جهاني قدس همه آييم

مردم بصير و ولايتمدار شهرستان ارل بار ديگر با حضور گسترده در راهپيمايي روز جهاني قدس به نداي مقام معظم رهبري لبيک مي گويند.
در راهپيمايي روز جهاني قدس همه آييم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، جمعه آخر ماه مبارک رمضان به فرمان امام خميني (ره( روز قدس نامگذاري شده است که مردم روزه‌دار در اين روز با شرکت در راهپيمايي روز قدس، حمايت خود را از قدس و مردم فلسطين اعلام کنند.

در حالي کمتر از ۲۴ ساعت براي رقم خوردن روز سرنوشت ساز " قدس" باقي مانده، خبرها حكايت از جنب و جوش و آمادگي اقشار مختلف مردم اردل از كوچك و بزرگ گرفته تا پيرمرد و پير زن همه براي خلق حماسه سياسي ديگري در اين شهرستان دارد.
حمايت مردم غيور و هميشه در صحنه شهرستان اردل در کنارمردم ساير کشور از ملت هاي مظلوم و آزاده جهان در سالهاي اخير به ويژه در راهپيمايي روز جهاني قدس نيز به اثبات رسيد و بازتاب هاي گسترده اي را در رسانه هاي داخلي و خارجي به همراه داشته است.
امسال نيز در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان قشرهاي مختلف مردم اردل با تمام توان در راهپيمايي روز جهاني قدس حضوري حماسي خواهند داشت و با فرياد هاي مرگ بر اسرائيل، مرگ بر امريکا، و مرگ بر ضد ولايت فقيه لرزه بر اندام استکبار جهاني مي اندازند.
آري، مردم مومن و روزه دار اردل اعلام کرده اند همه در روز جهاني قدس مي آييم تا به دشمنان و فتنه گران نشان دهيم که از مظلومان عالم دفاع مي کنيم و در هرگونه زيادي خواهي و تجاوزگري ، وحشيگري رژيم اشغالگر و کودک کش اسرائيل نسبت به مردم فلسطين را به شدت محکوم خواهيم کرد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۳:۱۴

8 Jan 2020