۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۲۲۰۰۲
کارشناس ارشد مسائل سیاسی:

حفظ عزت و دستاوردهای نظام و لغو کلیه تحریم های ظالمانه، خواسته اساسی آحاد جامعه و مسئولین است

کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: زیاده خواهی طرفهای مذاکره به ویژه آمریکا، طولانی شدن زمان توافق، و شیوه لغو تحریم ها از چالش های فراروی مسایل هسته ای می باشند.
حفظ عزت و دستاوردهای نظام و لغو کلیه تحریم های ظالمانه، خواسته اساسی آحاد جامعه و مسئولین است
مجتبی صالحی فر کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی ایران در معادلات منطقه ای و بین المللی، گفت:‌ پیروزی انقلاب اسلامی در ایران باعث زلزله سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در جهان شد که هرچه به پیش می رویم ابعاد آن مشخص تر می شود و دنیای استکبار متوجه شده باید به مقابله با این اتفاق عظیم بپردازد .

صالحی فر، افزود: استقامت بی نظیر ملت در هشت سال دفاع مقدس و رشد فزاینده علمی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، به ویژه انرژی هسته ای و فن آوری های نوین، توجه قدرت های استکباری را به این کانون مهم و حساس در منطقه بیش از پیش جلب کرد.

وی اظهار کرد: پس از یک دهه فشارهای سنگین طرف های غربی برای برچیدن برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران از یک سو و مقاومت سلحشورانه مردم ایران در برابر این فشار ها و همزمانی توسعه و پیشرفت فناوری هسته ای باعث شد غربی ها به ویژه آمریکا به این نتیجه برسد که تنها راه باقی مانده مذاکره با ایران از طریق دیپلماسی است .

این کارشناس مسائل سیاسی چالش های فرارو در مورد مسائل هسته ای را یادآور شد و گفت: زیاده خواهی طرفهای مذاکره به ویژه آمریکا، طولانی شدن زمان توافق، و شیوه لغو تحریم ها از چالش های فراروی مسایل هسته ای می باشند.

وی، با تأکید بر ضرورت هوشیاری تیم مذاکره کننده هسته ای در برابر حیله های دشمنان و توجه به این نکته که دشمن غیرقابل اعتماد است، حفظ عزت ملت و دستاوردهای به دست آمده و لغو کلیه تحریم های ظالمانه، را خواسته اساسی آحاد جامعه و مسئولین ارشد نظام دانست.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۳:۴۳

23 Jan 2020