۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۱۸۵۰۲
هيئت محبان فاطمه الزهرا(س) شهر بن؛

آیت‌الله مهدوی کنی نقش اساسي در رسيدن ايران اسلامي به اهداف والاي خود داشت

آیت‌الله مهدوی کنی با عهده‌دار شدن مسئوليت هاي خطير از ابتداي انقلاب اسلامي تا آخرين مسئوليتشان در مجلس خبرگان رهبري، نقش اساسي در رسيدن ايران اسلامي به اهداف والاي خود داشتند.
آیت‌الله مهدوی کنی نقش اساسي در رسيدن ايران اسلامي به اهداف والاي خود داشت
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از زنگ خبر، هيئت محبان فاطمه الزهرا(س) شهر بن در طي صدور پيامي ارتحال حضرت آيت‌الله مهدوي‌کني را تسليت گفت.

در اين پيام آمده است: خبر ارتحال حضرت آيت‌الله مهدوي‌کني در صبح روز سه شنبه همه مردم را غافلگير کرد؛ با وجود اينکه نزديک به ۵ ماه از بستري ايشان در بيمارستان مي گذشت اما در انتظار بهبودي ايشان بوديم و اميد به بهره مندي از وجود پربرکتشان داشتيم، آن يار صديق رهبري را از دست داديم.

در ادامه اين پيام آمده است: حضرت آيت‌الله مهدوي‌کني در راه مبارزه با رژيم غاصب پهلوي طلايه دار و هدايت کننده مبارزات مردمي بودند و پس از پيروزي انقلاب اسلامي،در شرايط سخت و روزهاي بحراني در معيت امام راحل و مقام معظم رهبري امام خامنه اي بودند و در کنار فعاليت در عرصه حوزه و دانشگاه و تعليم وتربيت، با عهده دار شدن مسئوليت هاي خطير از ابتداي انقلاب اسلامي تا آخرين مسئوليتشان در مجلس خبرگان رهبري، نقش اساسي در رسيدن ايران اسلامي به اهداف والاي خود داشتند.

در پايان با تسليت اين ضايعه اسف بار و جبران ناپذير به پيشگاه حضرت ولي‌عصر، امام خامنه اي و مسئولين کشوري و لشکري، براي آن عزيز سفر کرده از درگاه الهي علو درجات را مسئلت مي کنيم.


انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۳:۳۹

27 Dec 2019