۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۳۳۵۳۲
معرفي مکان هاي گردشگري کوهرنگ

شهرستان کوهرنگ در آمادگي کامل براي ميزباني از مسافران

شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختياري با داشتن جاذبه‌هاي گردشگري و طبيعي فراوان در آستانه سال نو در آمادگي کامل براي پذيرايي از مسافران نوروزي به اين منطقه است.
شهرستان کوهرنگ در آمادگي کامل براي ميزباني از مسافران
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، شهرستان کوهرنگ با داشتن جاذبه‌هاي گردشگري طبيعي بسيار دل‌انگيز از ديرباز همواره مقصد گردشگران داخلي و خارجي بوده است.

شهرستان کوهرنگ در چهارمحال و بختياري که در بخش مرکزي کوه‌هاي زاگرس واقع است از شمال و شرق به استان اصفهان و از غرب به استان خوزستان و از شمال غرب به استان لرستان محدود است و به علت ماهيت کوهستاني مرتفع و قرار داشتن در مسير بادهاي مديترانه‌اي، داراي بارش‌هاي نسبتا زيادي است که ريزش‌هاي جوي و برف و باران منشا سرشاخه‌هاي رودخانه‌هاي کارون و زاينده‌رود هستند.
 
کوهرنگ با اقليم متنوع داراي جاذبه‌هاي گردشگري است و اين شهرستان ازجمله شهرستان‌هاي چهارمحال بختياري است که به دليل چشمه‌سارهاي متعدد چون چشمه ديمه، چشمه سرداب، چشمه مرواريد، چشمه آب معدني کوهرنگ و ديدني‌هاي طبيعي همچون تونل کوهرنگ، آبشار شيخ علي خان، دشت لاله واژگون، پيست اسکي و... شهرت بسيار دارد.
 
شهرستان کوهرنگ يکي از مناطق برف‌خيز کشور است و زردکوه يکي از قله‌هاي بلند و سپيد زاگرس را در خود جاي داده است.


اين شهرستان جاذبه‌هاي طبيعي بسياري را در خود جاي داده که اين زيبايي‌ها آنقدر زياد هستند که به راحتي نمي‌توان آنها را توصيف کرد.

هم‌اکنون که در آستانه فصل بهار هستيم و هر روز به زيبايي منطقه کوهرنگ افزوده مي‌شود.

هنگامي وارد شهرستان کوهرنگ مي‌شويم اولين چيزي که خود نمايي مي‌کند رنگ‌هاي متفاوت کوه‌هاي اين منطقه است.

در يک طرف کوه‌ها در اثر وجود برف سفيد رنگ است و در طرف ديگر رنگ‌ها کوه‌ها در اثر رويش گياهان سبز رنگ شده است و در قسمتي ديگر کوه‌ها قرمز رنگ هستند.

در اين ميان جاري شدن چشمه‌ها و آبشارهاي فصلي در جاي جاي اين منطقه طراوت خاصي به منطقه بخشيده است.


شهرستان در آمادگي کامل براي پذيرايي از مسافران است

فرماندار کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: در اين شهرستان سه هتل، يک خانه معلم و يک اردوگاه بسيار شيک براي اسکان مسافران وجود دارد، همچنين مدارس نيز براي اسکان مسافران فرهنگي در اين شهرستان آماده شده است.

مرتضي زمانپور بيان داشت: شهرستان کوهرنگ شهرستان جاذبه‌هاي گردشگري و طبيعي استان چهارمحال و بختياري است.

وي تاکيد کرد: اين شهرستان در فصل بهار به يکي از زيباترين مناطق زيباي کشور تبديل مي شود و مسافران بسياري از اين منطقه ديدن مي‌کنند.

فرماندار کوهرنگ تصريح کرد: هم‌اکنون اين شهرستان در آمادگي کامل براي پذيرايي از مسافران است و تمهيدات لازم براي پذيرايي از مسافران در نظر گرفته شده است.


سه هتل در شهرستان کوهرنگ وجود دارد

معاون فرماندار کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: هتل کوهرنگ، هتل آپارتمان قصر احمد و هتل زردکوه سه هتل واقع شده در شهرستان کوهرنگ هستند که در آمادگي کامل براي اسکان مسافران هستند.

وي گفت: هتل کوهرنگ سه ستاره و هتل‌هاي ديگر تک ستاره هستند.

بدري بابادي بيان داشت: هتل‌هاي شهرستان هم‌اکنون براي اسکان مسافران اتاق خالي دارند.

وي تاکيد کرد: اتاق‌هاي هتل‌ها در کوهرنگ دو تخته تا 6 تخته است.

معاون فرماندار کوهرنگ اذعان داشت: شهرستان کوهرنگ زيباترين شهرستان استان چهارمحال و بختياري است و هرساله مسافران بسياري از اين منطقه ديدن مي‌کنند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۴:۲۳

1 Jan 2020