۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۳۸۵۸۲
معاون امور فرهنگي و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختياري:

برگزاري 27 کارگاه آموزشي ازدواج در چهارمحال و بختياري

معاون امور فرهنگي و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختياري گفت: 27 کارگاه آموزشي پيش، حين و پس از ازدواج و همچنين 9 همايش در سطح چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود.
برگزاري 27 کارگاه آموزشي ازدواج در چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز؛ علي نادري معاون امور فرهنگي و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار داشت: ۲۷ کارگاه آموزشي ازدواج و ۹ همايش با موضوع مهارتهاي زندگي ويژه پيش، حين و پس از ازدواج، همراه با اعطاي گواهي معتبر شرکت در کارگاه در چهارمحال و بختياري برگزار خواهد شد.

وي با بيان اينکه پايان سال در هر شهرستان سه کارگاه و يک همايش برگزار مي‌شود، گفت: علاقمندان به منظور شرکت در کارگاه‌هاي آموزشي به ادارات ورزش و جوانان سطح استان مراجعه کنند.

معاون امور فرهنگي و جوانان اداره کل ورزش وجوانان چهارمحال و بختياري بيان کرد: زوجين براي شروع يک زندگي سالم و تأسي يافته از دستورات دين مبين اسلام بايد آگاهي‌ها و توانمندي‌هاي لازم را داشته باشند، لذا با توجه به نرخ رشد طلاق در کشور و افزايش بيش از پيش ناسازگاري‌ها و نارضايتي‌هاي زناشويي که عوامل متعددي در آن دخيل است برگزاري اين کارگاه‌ها از اهميت بالايي برخوردار است.

نادري خاطرنشان کرد: اقدامات پيشگيرانه در اين زمينه بسيار ضروري به نظر مي‌رسد چراکه جوانان حتي از بعضي مسائل ابتدايي زندگي اطلاع کافي ندارند و اين عدم آگاهي منجربه وارد شدن آسيب‌هاي جدي به کانون خانواده مي‌شود که آموزش جوانان در آستانه ازدواج و زوج‌هاي جوان تا حدود زيادي مي‌تواند در سلامت خانواده‌ها و تحکيم آن مؤثر باشد.

وي تصريح کرد: با هدف افزايش آگاهي و توانمندسازي جوانان و زوجين جوان، تقويت بنيان خانواده و ازدواج موفق، اطلاع‌رساني و افزايش آگاهي‌هاي مورد نياز زوجين جوان در موضوع روابط آنها و تحکيم بنيان خانواده و همچنين فرهنگ‌سازي و ترويج ازدواج آگاهانه، آسان و پايدار اين کارگاه‌هاي آموزشي در سطح استان برگزار مي‌شوند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۰:۰۰

8 Jan 2020