۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۲۸۵۹۲

جوانان چهارمحال و بختیاری ناامید از گشایش قفل کلید روحانی

شاهد گذشت ۱۰۰۰روز از دولت تدبیر و امید هستیم دولتی که وعده اش تحقق ۱۰۰روزه اقتصاد بوده و اکنون با گذشت ده برابر این زمان، هیچ توفیقی حاصل نشده و عرصه بر جوانان ما تنگ تر شده است.
جوانان چهارمحال و بختیاری ناامید از گشایش قفل کلید روحانی
به گزارش جهانبین نیوز، آمار و ارقام پوشالی در هیچ دولتی نمی تواند نشان دهنده عملکرد مطلوب آن دولت باشد چراکه دولت مردان ما مسئولان اجرایی هستند و نیاز است به جای اعلام آمارها به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم رسیدگی کنند.

مردم از مجریان خود انتظار دارند خدماتی ملموس ارئه کرده و در زندگیشان ثمره آن ها را ببینند.

کاندیدای ریاست جمهوری همیشه با وعده و وعید های خود برای برنامه ۴ سال دولت خود صحبت می کنند تا بتوانند آرا بیشتری برای خود اخذ نمایند اما آنچه حائز اهمیت است تحقق وعده های داده شده است؛ وعده هایی پوشالی هیچ گاه به درد مردم نخورده است.

مردم زمانی کاهش نرخ تورم را باوردارند که حداقل نیازهای زندگیشان برطرف شود.

دکتر روحانی ‌وعده تحول اقتصادی در ۱۰۰ روز را داد‌ و‌ در دوربین شبکه یک تلویزیون، با اشاره به برنامه دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات کشور گفت: راهکار‌های کوتاه‌مدت یک ماه و ۱۰۰ روزه برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی در دولت تدبیر و امید پیش‌بینی شده است؛ بنابراین، ‌‌ما می‌توانیم با این برنامه و در ‌فرصتی کوتاه، شاهد تحول اقتصادی باشیم.


حال شاهد گذشت ۱۰۰۰روز از دولت تدبیر و امید هستیم دولتی که وعده اش تحقق ۱۰۰روزه اقتصاد بوده و اکنون با گذشت ده برابر این زمان، هیچ توفیقی حاصل نشده چراکه جوانان ماهمچنان بیکاربوده و نان سر سفره آوردن سخت تر از قبل...

سوالاتی پیش می آید: آیا تحقق وعده ها در گرو مذاکرات است؟ اگر این چنین است، آیا به فرجام رسیدن برجام برای تحقق وعده ها کافی نبوده است و یا منتظر اخذ ۲۰۰۰میلیارد دلار دیگر از سوی آمریکایی ها هستیم....

نمره دولت با گذشت ۱۰۰۰روز از عمر دولت چند است؟


مردم از عملکرد دولت راضی هستند؟

این ها همه سوالاتی است که برآن شدیم به سراغ مردم رفته و از مردم چهارمحال و بختیاری جویا شویم و از حال و هوای زندگی مردم این استان بگویم تامردم این استان نیز ازطریق تریبون جهانبین نیوز حرفهای خود را با دولت تدبیر و امید در میان گذاشته و مطالبات خود را مطرح نمایند....

یکی از فارغ التحصیلان رشته معماری و جویای کار در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: زمانی می توان عملکرد دولت ها را ارزیابی کرد که بتوانیم مستقیما فعالیت های آنان را در زندگی و امور معیشتی خود ببینیم.

وی خاطر نشان کرد: با گذر زمان، روز به روز عرصه تنگ تر شده و جوانان ما قید ازدواج و تشکیل زندگی را می زنند چراکه در خرج و مخارج خود نیز مانده اند.

وی افزود: مذاکرات نه تنها نتوانست دردی از مردم دوا کند بلکه موجب شد مردم بیش از پیش تحت فشار قرار گیرند.

این فارغ التحصیلان رشته معماری و جویای کار گفت: تا زمانی که نتوانیم عملکرد دولت را در سفره های مردم ببنیم نمی توانیم امتیازی به آن بدهیم.

یکی ازدانشجویان ارشد دانشگاه شهرکرد نیز نمره خود را صفر اعلام نمود و علت را این چنین اظهار کرد: وعده وعید های دولت را باور کردم اما در تحق وعده ها چیزی مشاهده نکردم...

وی افزود: پروژه ها و طرح های افتتاحی آن هم به صورت ناقص و صوری همه از دولت پیشین بوده و نتوانستیم شاهد رونق اقتصادی باشیم....

وی تصریح کرد: مذاکرات در رونق اقتصادی هیچ تاثیری نداشته بلکه تنها انرژی هسته ای را از ما گرفت و پای بیگانگان را به کشور باز کرد و سرمایه ما را دزدیدند.

گزارش از فاطمه احمدی

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۴:۴۵

29 Dec 2019