۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۳۴۳۴۲
در شهرستان شهرکرد:

چشمه زنه تنها نقطه گردشگري با ظرفيت بالا / نصب 53 آلاچيق در اين منطقه

شهردار هفشجان گفت: 53 آلاچيق در چشمه زنه هفشجان نصب و اطراف آن سکوسازي شده است.
چشمه زنه تنها نقطه گردشگري با ظرفيت بالا / نصب 53 آلاچيق در اين منطقه
به گزارش جهانبین نیوز؛ هادي باقري شهردار هفشجان در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: اقداماتي که بر روي منطقه گردشگري چشمه زنه هفشجان شده است پيشرفت بيشتر از صد در دصد را نسبت به سه سال گذشته داشته است.

وي تصريح کرد: آسفالت معابر، درختکاري، گل‌کاري، سکوسازي و نصب آلاچيق ازجمله اقدامتي است که در اين منطقه گردشگري انجام شده است.

باقري با اشاره به اينکه ۱۲ ميليون بدهي بابت روشنايي منطقه چشمه زنه، شهرداري داشته است عنوان کرد: کل بدهي که شهرداري به اداره برق داشت داده شد و از نو روشنايي اين منطقه نوسازي گرديد.

وي با بيان اينکه پيگير روشنايي کل مسير چشمه زنه هستيم اذعان داشت: سه متر از مسير چشمه زنه شانه سازي شده و در سال جاري کل اين مسير به روشنايي کامل مجهز خواهد شد.

باقري از ميزان اعتباري که براي توسعه اين منطقه گردشگري هزينه شده است خبر داد و گفت: تا کنون ۵۰۰ ميليون مالي و ۶۰۰ ميليون دستگاه ها و ماشين آلات شهرداري براي توسعه چشمه زنه هزينه شده است.

وي يادآور شد: ۳۸ ميليون و ۵۰۰ هزار کمک استاندار به اين منطقه بوده و مابقي اعتبار از منابع داخلي شهرداري هزينه شده است.

چشمه زنه تنها نقطه گردشگري داراي ظرفيت بالا در شهرستان شهرکرد

شهردار هفشجان گفت: بعد از جدا شدن دو شهر سامان و بن از شهرستان شهرکرد چشمه زنه تنها نقطه گردشگري با ظرفيت بالا در اين شهرستان شناخته شد.

باقري با اشاره به اينکه توسعه بيشتر اين منطقه گردشگري در دستور کار است بيان داشت: اميد است با سرمايه گذاري و ورود سرمايه گذاران به اين منطقه بتوانيم آن را توسعه بيشتري بدهيم.

اشتغال پايدار برنامه سال جاري شهرداري هفشجان

شهردار هفشجان با بيان اينکه در اين مدت کارهاي زير سازي چشمه زنه انجام شده است خاطرنشان کرد: در سال جاري قرار است کارهاي اشتغال زايي نيز صورت گيرد که امنيت آن به طور کامل تامين شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۳:۰۷

28 Dec 2019