۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۳۲۷۲۲
يک روز پس از انتشار گزارش پايگاه خبري کلار

فرماندار بروجن: مشکل بکارگيري نيروهاي فولاد چهارمحال و بختياري برطرف شد

فرماندار بروجن گفت: بدنبال لغو قرارداد 35 نفر از کارگران يک شرکت زِيرمجموعه مجتمع فولاد چهارمحال و بختياري، با تمهيدات انديشيده شده و جابه جايي پيمانکار داخلي شرکت امکان بکارگيري مجدد اين کارگران تا پايان هفته جاري ممکن شد.
فرماندار بروجن: مشکل بکارگيري نيروهاي فولاد چهارمحال و بختياري برطرف شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سيد سيف الله فياضي يک روز پس از انتشار گزارش پايگاه خبري کلار به ايرنا، گفت: در پي جابه جايي پيمانکار داخلي و اتمام قرارداد تعدادي از کارگران شرکت فولاد چهارمحال و بختياري "سفيددشت" يک وقفه يک ماهه در بکارگيري ايجاد شده بود که با مديريت و همکاري مسئولان شهرستان برطرف شد.

وي تصريح کرد: با قول مساعد مسئولان اين صنعت مادر در شهرستان و آغاز فعاليت پيمانکار جديد قرارداد کارگران مورد نظر تمديد و کار با روال گذشته ادامه خواهد يافت.

گفتني است، برخي منابع خبري از اخراج و تجمع اعتراضي ۳۵ نفر از کارگران شرکت انرژي گستر فولاد چهارمحال و بختياري خبر داده بودند (اينجا بخوانيد).

مجتمع فولاد سفيد دشت چهارمحال و بختياري يکي از طرح هاي هشت گانه فولاد استان است که در ۳۵ کيلومتري جاده شهرکرد-بروجن قرار دارد و عمليات اجرايي آن در تيرماه ۸۶ در زميني به مساحت ۲۵۰ هکتار آغاز شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۱:۱۵

2 Feb 2020