۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۲۳۸۱۲
آیین اختتامیه چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی«قرار دیدار» در شهرکرد

شرکت چهار هزار و ۹۱۵ وبلاگ نویس/ ۱۱۰ وبلاگ نماز به بخش پایانی راه یافت

آیین اختتامیه چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی«قرار دیدار» با موضوع نماز که به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در برگزار شد با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
شرکت چهار هزار و ۹۱۵ وبلاگ نویس/ ۱۱۰ وبلاگ نماز به بخش پایانی راه یافت
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز آیین اختتامیه چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی«قرار دیدار» با موضوع نماز که به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در تالار غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

قاسم سلیمانی در اختتامییه چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز اظهار داشت:در سال جاری همایش هم دلی و هم زبانی در استان برگزار شد که این همایش برکات بسیار خوبی را برای ما در پی داشت.

وی تصریح کرد : نماینده ولی فقیه در این استان اقدامات قوی انجام داده است که در پیشبرد اهداف استان بسیار کارساز بوده است .

سلیمانی ادامه داد:سفر به شهرستان های محروم و آشنا شدن با مشکلات آن ها از نزدیک یکی از مهم ترین اقدامات نماینده ولی فقیه در استان بود .

وی اذعان داشت:حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام هر ساله بانی اجلاس بزرگی با حضور علما که در خصوص مبانی اعتقادی و شبه زدایی دینی، جوان و سبک زندگی ، وبلاگ نویسی نماز و... بوده است.

سلیمانی با اشاره به اینکه شبیه خون فرهنگی امری بسیار مهم بوده که دغدغه رهبر انقلاب اسلامی نیز می باشد بیان داشت:راه مبارزه با شبیه خون برگزاری برنامه های فرهنگی چون وبلاگ نویسی نماز است.

استاندار چهار محال و بختیاری گفت:رسیدگی به مناطق محروم، ورود مناسب به فضا های مجازی ، هم دلی و هماهنگی بین مسئولین و ... از جمله کارهایی است که در راستای مبارزه با شبیه خون فرهنگی می باشد.

سلیمانی اظهار داشت : حضور دانشجویان و بسیجیان در برنامه های فرهنگی بسیار چشمگیر است و باید تلاش بیشتری را داشته باشیم که جوانان را به سمت بهترین برنامه های فرهنگی سوق دهیم.

۱۱۰ وبلاگ نماز به بخش پایانی راه یافت

مدیر ستاد اقامه نماز گفت:چهار هزار و ۹۱۵ وبلاگ نویس در این مسابقه شرکت نمودند که در سال جاری بصورت خاص و انفرادی شرکت نموده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا کریمی با اشاره به اینکه ، تیم داوری از چندین فعال عرصه وبلاگ نویسی انتخاب شده بودند اظهار داشت : برنامه ریزی مطلوبی بین داوران صورت گرفت تا از اعمال سلایق شخصی کاسته شود.

وی تصریح کرد : سه مرحله غربالگری از میان وبلاگ شرکت کنندگان عبور کرد و در نهایت ۱۱۰ وبلاگ به بخش پایانی راه یافت .

کریمی ادامه داد: در تعداد آثار گسترده ای که در این مسابقه ترتیب اثر داده شد خصوصآ برای جوانان و نوجوانان پتانسیل بالایی مشاهده می شد.

وی اذعان داشت : در وبلگ های فرستاده شده علی رقم تلاش بسیار خلاء هایی نیز مشاهده می شد که امید است در سال های آینده این خلا ء ها نیز برطرف شود.

کریمی بیان داشت:یکی از مزیت های وبلاگ نویسی نماز چند زبانی بودن آن بود که برای اشاعه فرهنگ نورانی و مقدس نماز می توان از آن استفاده کرد.

وی افزود: این روند را می توان ادامه داد و پیشرفت خوبی از آن دید و در سال های آینده نیز باید ادامه داد.

به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز در پایان این مراسم از برخی برگزیدگان وبلاگ نویسی نماز تجلیل و تقدیر به عمل آمد که اسامی آن ها به شرح ذیل می باشد.

رضا توکلیان از قم
سمانه قائدی از همدان
رشیده محمدی از زنجان
منصوره سادات حسینی طباطبایی از قم
مریم بالشی از تهران
بهنام علیپور از مرو دشت
صدیقه حیدری از تهران
مهدی روحی از مازندران
هادی شجاعی از اصفهان
مهدی مهری از چهار محال و بختیاری
علی توکلی از قم
حامد مطلب زاده از اصفهان
حسین اشراقی از چهارمحال و بختیاری
زهرا نوری از چهار محال و بختیاری


انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۲:۲۱

29 Dec 2019