۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۹۱۷۷
دانشجویان بسیجی استان تأکید کردند:

دستان مخملی امروز دشمن را از واقعیت آهنین آن بنگریم

دانشجویان بسیجی استان چهارمحال وبختیاری درآستانه مذاکرات 5+1باصدوربیانیه ای خواستار دفاع ازحقوق ومنافع ملی وانقلابی شدند.
دستان مخملی امروز دشمن را از واقعیت آهنین آن بنگریم
به گزارش جهانبین نیوز، دربخشی از این بیانیه آمده:ما فرزندان مکتب عاشورا از امام عزیزمان (حضرت روح الله) یاد گرفته ایم که به لبخند شوم و پر از مکر و نیرنگ دشمنان اسلام امیدی نبندیم، ما فرزندان انقلابی از شهیدانمان یاد گرفته ایم که جز رضای پروردگار به چیزی دلخوش نباشیم.
دانشجویان بسیجی استان درادامه بیانیه خودتأکید نمودند:ما لبیک گویان امام و مقتدایمان خامنه ای عزیز عهد بسته ایم که برای شکوفایی ایران اسلامی به استحکام از درون و قدرت افزایی ملی بیاندیشیم و دستان مخملی امروز دشمن را از فراسوی واقعیت آهنین آن بنگریم، ما می دانیم که آزموده را دوباره آزمودن خطاست، ما در وصیت نامه امام عزیز بارها خوانده ایم که ملت ما، بلکه ملت های اسلامی و مستضعفان جهان، مفتخرند به اینکه دشمنان آنان، که دشمنان خدای بزرگ و قرآن کریم و اسلام عزیزند درندگانی هستند که از هیچ جنایت و خیانتی برای مقاصد شوم جنایتکارانه خود دست نمی کشند و برای رسیدن به ریاست و مطامع پست خود دوست و دشمن را نمی شناسند.
دانشجویان با بیان واقعیت های استکباری آمریکا گفتند: آمریکا، این تروریست بالذات دولتی است که سر تاسر جهان را به آتش کشیده و همپیمان او صهیونیست جهانی است که برای رسیدن به مطامع خود جنایاتی مرتکب می شود که قلمها از نوشتن و زبانها از گفتن آن شرم دارند.

دراین بیانیه با اشاره به متن صریح وصیت نامه ی حضرت امام خمینی (ره)، که برای همه ی تاریخ انقلاب ما به فرموده امام خامنه ای (مدظلله العالی) راهنمای مسیر و حرکت ماست بیان داشتند: اکنون با تحولات پیچیده ی بین المللی امروز و شرایطی که باید آن را دوران گذار و شکل گیری ساختار جدید بین الملی نامید با تاسی بر شعارهای انقلابی و تکیه بر آرمان های انقلاب و توجه به واقعیت های بین المللی امروز هر گونه خطای محاسباتی در برآورد قدرت خود و دشمن می تواند فرصت گرانبهای ایجاد شده برای محور مقاومت را تحت الشعاع قرار دهد که این گناهی نابخشودنی است.

دانشجویان بسیجی خطاب به مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفتند: مسئولین بدانند نرمش قهرمانانه یک تاکتیک است نه یک استراتژی، فرصتی است تا با تکیه بر قدرت فزاینده ایران اسلامی و جایگاه منطقه ای و جهانی موجود و همچنین افول جایگاه آمریکا و شرکای غربی اش در معادلات جهانی حقوق ملت مسلمان و انقلابی ایران را مطالبه نمایند.

 درپایان تأکید شده: مسئولین با تاسی از درس های گران سنگ گذشته و شناخت روحیه استکباری دشمن،ذره ای از حقوق و منافع ملت انقلابی ایران چشم پوشی نکند و بر سر میز مذاکره به خنده های کریه نماینده ی شیطان بزرگ دلخوش نباشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۹:۱۲

1 Feb 2020