۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۱۱۸۱
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری:

تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: به‌علت کولاک شدید و بارش برف، تردد در محورهای کوهستانی تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است
احمدجمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، با بیان اینکه بارش شدید برف در تمام نقاط استان ادامه دارد، گفت: بارش برف در شهرستان های کوهرنگ، شهرکرد بخش لاران، شهرستان اردل بخش دیناران، گردنه بره مرده لردگان و بن گزارش ادامه داشته و در سایر نقاط شاهد بارش باران هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تمام محورهای مواصلاتی استان با تلاش راهداران باز بودهو تردد در آبا ذنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی افزود: به‌علت کولاک شدید و بارش برف در گردنه چری، انجام عملیات‌برف‌روبی و شن‌پاشی در این محور بدون وقفه در حال انجام و تا پایان بارش ها ادامه دارد.

جمشیدی در پایان به رانندگان توصیه کرد: جهت تردد در محورهای مواصلاتی کوهستانی چهارمحال و بختیاری و گردنه‌ها زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی به‌همراه داشته باشند و وضعیت راه‌ها و مسدود یا باز بودن محورها را از پلیس‌راه و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جویا شوند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۲:۱۰

29 Dec 2019