۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۳۱۲۸۱
رييس مرکز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشکي چهارمحال و بختياري؛

قاتل خاموش جان دو مرد را در بروجن گرفت

رييس مرکز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشکي چهارمحال و بختياري گفت: مسموميت با گاز مونوکسيد کربن جان 2 مرد را در شهرستان بروجن گرفت.
قاتل خاموش جان دو مرد را در بروجن گرفت
به گزارش جهانبین نیوز، فرامرز شاهين رييس مرکز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشکي چهارمحال و بختياري در گفتگو با کلار، اظهار داشت: مسموميت با گاز مونوکسيد کربن جان ۲ مرد را در امامزاده حمزه علي(ع) شهرستان بروجن گرفت.

شاهين افزود: ساعت ۱۱ امروز طي تماس تلفني با مرکز پيام اورژانس ۱۱۵ شهرستان بروجن مبني بر عدم هوشياري ۲ مرد حدودا ۴۵ ساله داخل چادر در مکان زيارتي حمزه علي، فورا آمبولانس پايگاه جاده اي اورژانس ۱۱۵ بلداجي به همراه دو تکنسين فوريتهاي پزشکي به محل اعزام شدند.

وي با بيان اين که تکنسينهاي فوريتهاي پزشکي پس از چک کردن علائم حياتي دو قرباني متوجه شدند که چند ساعت از مرگ آنها گذشته است، افزود: تکنسينها اعلام کردند شايد به علت استفاده از پيک نيک براي گرمايش چادر دچار مسموميت با گاز مونوکسيد کربن شده اند.

شاهين با اشاره به اين که فصل سرما در راه است در توصيه اي به هموطنان، گفت:از سوزاندن ذغال چوب و پيک نيک در داخل خانه، گاراژ، چادر و کانکس براي ايجاد گرما جدا خودداري کنند و وسايل بدون دودکش را در فضاهاي بسته استفاده نکنند.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۴:۴۵

6 Jan 2020