۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۳۹۵۷۱
ياداشت/

گلستان اف اي تي اف!

آري گويا بعضي از مسئولين بي بصيرت در حوزه هاي اجرايي و قانون گذاري کمتر از دشمنان مي فهمند و درصددند که اين لايحه استعماري و ننگين را با خوش رقصي به تصويب برسانند...
گلستان اف اي تي اف!
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نظر مي رسد انقلاب اسلامي ايران مسير واقعي خود را طي نموده و مسائل پيراموني جهان کنوني اين واقعيت را به خوبي درک کرده است.

پرواضح است در طي اين مسير مشکلات عديده بيشماري از طرف معاندان، حسودان و جاهلان بر دولت و ملت و نظام حاکميتي مان تحميل شده است و در سال‌هاي ابتداي انقلاب نوپا جنگ تحميلي و ترورهاي مسئولين و بعضاً مردم بي گناه نقشه راه دشمنان ما قرار گرفته و از آنجا که اين حربه ها نيز کارگر واقع نشد، تحريم‌هاي متعدد و ظالمانه را بر مردم نجيف و شريف تحميل نمودند و به لطف الهي در سايه پيشرفت هاي بيشمار در همه عرصه ها حاصل شد و دشمن اينبار نيز از پاي ننشت و از نقشه و حربه ديگري جهت جلو گيري از متوقف کردن موتور محرکه عزم و اراده ملت ما استفاده نمود و آنهم حربه مذاکره در خصوص مسائل پيشرفتي مان بود که از آن بعنوان حق مسلم خود ياد مي کنيم.

طرف نبستن از اين حربه هم به بهانه هاي واهي مجالي شد تا مسير را که به حق و به لطف الهي پيموده ايم و انقلاب اسلامي مان را صادر کرده ايم با نقشه اي ديگر سد شود و اينبار با FATF يا همان « مبارزه با منافع مالي تروريسم » که در ظاهر شعاري زيبا و کارگشاست ولي در عمل مي بينيم که معني و مفهوم و شناخت آنها از تروريسم آن چيزي نيست که ما امروز در غزه، عراق، سوريه، يمن، بحرين، افغانستان و... شاهد هستيم؛ بلکه آن چيزي است که حماس، حزب الله و حشدالشعي و بدر، قدس و انصار و... مي آفرينند و آنها بخوبي به اين درک واقعي و حقيقي رسيده اند که راه جلوگيري از حمايت هاي معنوي جمهوري اسلامي ايران از گروه هاي فدايي اسلام ناب و عدالت گستر تصويب چنين معاهده هايي است که در سايه آن همه اطلاعات سري و بکلي سري و... افشاء و برملاء شود و يا به نوعي نظارت هاي مستمر و فراگير و سرکوب کننده اعمال خواهد شد.

آري گويا بعضي از مسئولين بي بصيرت در حوزه هاي اجرايي و قانون گذاري کمتر از دشمنان مي فهمند که البته حق هم همين است که گفته شد و کمتر مي فهمند و درصددند که اين لايحه استعماري و ننگين را با خوش رقصي به تصويب برسانند. که اينبار هم البته خداوند متعال و هوشياري مردم با امربه معروف و ايمان خود لايحه مسکوت شده و اين ننگ از دامانمان شايد پاک گردد.


انتهاي پيام1026ج /630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۱:۴۹

3 Jan 2020