۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۲۸۵۹۱

وعده‌های 100 روزه، 1000 روزه شد و تحقق نیافت

دولت تدبیر و امید با وعده ۱۰۰ روزه به میدان آمد، اما امروز با گذشت ۱۰۰۰ روز از عمر این دولت وعده ۱۰۰ روزه محقق نشد که هیچ، زندگی بر مردم سخت‌تر شده است.
وعده‌های 100 روزه، 1000 روزه شد و تحقق نیافت
به گزارش جهابین نیوز؛ ۱۰۰۰ روز پیش در حالی که در کوچه و بازار تنور تبلیغات انتخابات داغ بود هر کس وعده‌ای می‌داد.

در این بین هرکس در مورد کاندیدای مورد نظر خود صحبت می‌کرد و در میان شور و حال انتخابات رهگذران از وعده‌های داده شده سخن می‌گفتند، انتخابات تمام شد و دولت تدبیر و امید با وعده ۱۰۰ روزه به میدان آمد، اما امروز همان دولت ۱۰۰۰ روزه شده و وعده ۱۰۰ روزه محقق نشده است.

گفتند با کلید آمدیم تا مشکلات را حل کنیم مردم هم به این آمدن امید بسته بودند، قرار بود مشکلات اقتصادی، بیکاری جوانان، تورم و... حل شود اما نه‌تنها هیچ مشکلی حل نشد حتی مشکلات دوچندان نیز شد.

مردم هنوز هم به رغم، آمار اعلام شده با تورم مواجه هستند و سیر صعودی افزایش قیمت‌ها مشکلی است که روزهای اول روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، امید به حل آن داشتند، اما متاسفانه هرچه بیشتر زمان گذشت این امیدها بیشتر به یاس و ناامیدی تبدیل شد.

افزایش هرروز قیمت‌ها و کاهش توان خرید مردم از دلیلی است که باعث شد تا مردم دیگر امیدی به کلید روحانی نداشته باشند و این موضوع که دولتی که با کلید آمد اکنون در باز کردن درهای اولیه و حل مشکلات پیش‌پا افتاده مانده است در بین مردم درحال گسترش است.

در این هزار روز آنقدر شاهد نوسان در قیمت‌ها بوده‌ایم که می‌توان آثار آن را در بی‌رونقی بازار دید، گلایه‌های مردم از گرانی و گلایه کسبه از نبود مشتری تمامی ندارد.

استان چهارمحال و بختیاری هم در این امر مستثنی نیست، گرانی به بازارهای این استان هم آمده است.

در این استان هم بعد از گذشت ۱۰۰۰ روز از تشکیل دولت تدبیر و امید نه‌تنها هیچ کارخانه‌ای بازگشایی نشده است که حتی کارگاه‌های کوچک تولیدی هم رو به بسته شدن هستند و بنابر گفته رئیس سازان صنعت، معدن و تجارت این استان، متاسفانه از مجموع یک هزار و ۲۷۰ واحد تولیدی ۴۵۰ واحد تعطیل و غیرفعال است و بقیه کارگاه‌ها هم با ظرفیت ۲۰ درصد و بالاتر در حال کار هستند و این تعطیلی و تعدیل نیرو باعث بیکاری بسیاری از جوانان شده است.

کاش دولتمردان به جای توجه به خارج از کشور کمی به داخل و توان‌های داخلی توجه می‌کردند زیرا همانطور که بارها رهبر معظم انقلاب فرمودند آمریکا قابل اعتماد نیست و تنها راه درمان اقتصاد و مشکلات اقتصادی توجه به درون است و همانطور که بارها تاکید شده است نگاه به خارج از کشور تنها نقش مُسکن دارد و در علاج مشکلات اقتصادی هیچ سودی ندارد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۴:۵۶

26 Dec 2019