۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
کد مطلب : ۲۲۷۳۱
امام جمعه شهر اردل:

تمام دستاوردهاي هسته اي در حد نياز کشور بايد حفظ شود

امام جمعه شهر اردل گفت:تمام دستاوردهاي هسته اي در حد نياز کشور بايد حفظ شود چون اين دستاوردها حافظ خون شهدا و انقلاب اسلامي است.
تمام دستاوردهاي هسته اي در حد نياز کشور بايد حفظ شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل ظهر امروز در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن تبريک ولادت حضرت علي اکبر(ع) و ولادت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت:در آيات قرآني آمده که خداوند همه پيامبران را فرستاد تا توحيد و دين اسلام را گسترش دهند و گسترش دهنده نهايي دين خدا بنا بر روايات اسلامي حضرت مهدي(عج) است.

سلمانپور افزود : همه انبيا داراي اهداف کلي مشخصي از جمله تحقق توحيد حقيقي ، گسترش عدالت اجتماعي ، تحقق اخلاق فاضله ، بالا بردن انديشه و تفکر انسان ها و اجرايي شدن همه استعدادهاي انساني و طبيعي بودند که امام زمان اين اهداف را به طور کامل محقق خواهند کرد.

وي به صفات و ويژگي هاي منتظران واقعي امام زمان(عج) نيز اشاره و اضافه کرد : هرکه با معرفت تر و آگاه تر باشد منتظر واقعي حضرت مهدي (عج) است.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به مذاکرات هسته‌اي و لزوم حفظ کرامت ملت ايران عنوان کرد: مقام معظم رهبري تاکيد دارند که مذاکره کنندگان کشورمان هنگام مذاکره با کشورهاي غربي و ۵+۱ عزت ملت ايران را حفظ کنند.

سلمانپور با اشاره به رشادت‌هاي رزمندگان در ۸ سال جنگ تحميلي تصريح کرد: در همه جاي ايران تربت و اثر شهدا وجود دارد، ملت ايران براي ايجاد انقلاب زحمات و خون‌هاي زيادي داده و امروز نبايد در برابر قدرت‌هاي غربي کوتاه بيائيم و اجازه ندهيم تا مراکز نظامي ما مورد بازرسي قرار بگيرد.

اين مقام مسئول با بيان اينکه تمام تحريم ها يکجا و همزمان با امضاي توافق بايد لغو شودافزود: تمام دستاوردهاي هسته اي در حد نياز کشور بايد حفظ شود چون اين دستاوردها حافظ خون شهدا و انقلاب اسلامي است.

وي با اشاره به تلاش‌هاي دانشمندان هسته‌اي اظهار داشت: دانشمندان هسته‌اي زحمات زيادي کشيدند تا انرژي هسته‌اي به دست بيايد و بر اساس منويات مقام معظم رهبري ما اجازه نمي‌دهيم تا مراکز علمي و نظامي ما از سوي بازرسان غربي بازرسي شود.

امام جمعه شهر اردل بيان کرد: ما‌‌ همان راهي را که مقام معظم رهبري تاکيد کردند بايد ادامه بدهيم و در توافق نامه هسته‌اي خط قرمزمان حفظ شود و عزت و احترام ملت ايران در مذاکرات هسته‌اي و توافق هسته‌اي پابرجا بماند.

حجت الاسلام سلمانپور در پايان خطبه هاي نماز جمعه از حضور کمرنگ مسئولين شهرستان و به خصوص فرماندار در نماز جمعه شهر اردل گلايه کرد و از مسئولين خواست که حضور خود را در نماز جمعه پررنگتر کنند تا از نزديک مشکلات مردم شريف شهرستان اردل را گوش دهند و براي حل مشکلاتشان تلاش کنند.

سلمانپور گفت:شهرستان اردل با توجه به اينکه بيش از ۴۰ مسئول دارد اما در نماز جمعه کمتر از ۴ تن مسئولين ادارات شرکت مي کنند و اين حضور کمرنگ نشان مي دهد که مسئولين شهرستان جايگاه نماز جمعه براي آنها اهميت ندارد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۳:۴۸

26 Dec 2019