۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
کد مطلب : ۳۳۰۸۱
معاون امور نظارت و هماهنگي معاونت امور مجلس رياست جمهوري:

شهرستان سامان بايد به يک مرکز عظيم گردشگري و صنعتي تبديل شود

معاون امور نظارت و هماهنگي معاونت امور مجلس رياست جمهوري با بيان اينکه شهرستان با توجه پتانسيل عظيمي گردشگري، چاه هاي عظيم نفتي است که مي تواند درآمدزا باشد، گفت: با به بهره برداري رسيدن طرح ها و پروژه ها در شهرستان سامان اميد است که دغدغه هاي مردم مرتفع و شهرستان تبديل به يک مرکز عظيم گردشگري و صنعتي و مباحث اجتماعي شود.
شهرستان سامان بايد به يک مرکز عظيم گردشگري و صنعتي تبديل شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، معاون امور نظارت و هماهنگي معاونت امور مجلس رياست جمهوري در جلسه شوراي اداري شهرستان سامان با بيان اينکه کشور ايران در آستانه قدرت جهاني است، اظهار داشت: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي کور ايران در شاخص هاي از قبيل، توليد، علم، فناوري و... رشد به سزايي داشته است.

جواد هروي با بيان اينکه با تلاش ها و هوشمندي مردم کشور ايران در حال حاضر در قله هاي رفيع ايستاده است، بيان داشت: در حال حاضر جمهوري اسلامي ايران قدرت بي بديل در عرصه هاي بين الملي و منطقه است.

هروي با اشاره بر اينکه ايران در حال حاضر مهم ترين کشور در منطقه است، عنوان کرد: جمهوري اسلامي به پشتوانه افکار و انديشه هاي رهبري و دلسوزي مديران در همه صحنه پيروز ميدان بوده است و تلاش ها بر اين است که در عرصه هاي اقتصادي کشور ايران سر آمد در منطقه و بين الملل باشد.

وي با بيان اينکه ما نيز درک ملموسي از مشکلات بي آبي، نبود کتابخانه، نبود زير ساخت هاي گردشگري و جاده اي و... داريم، بيان داشت: بايد همه باهم در راستاي ايجاد رشد در جامعه در اين جهت ها گام بر داريم.

معاون امور نظارت و هماهنگي معاونت امور مجلس رياست جمهوري با اشاره بر اينکه اميد است با افتتاح پروژه ها در دهه مبارک فجر اسباب رشد فراهم شود، اذعان داشت: پروژه هاي افتتاحي طرح هاي عظيم و زيربنايي هستند که با اعتبار بالغ بر ۱۵۲ ميليارد ريال در اين شهرستان و کلنگ زني به بهره برداري رسيده اند.

جواد هروي با تاکيد بر اينکه اين پروژه ها در بخش ها اداري و اجرايي، بهداشت و درمان، راه و شهرسازي است، تصريح کرد: با به بهره برداري رسيدن اين پروه اميد است که دغدغه هاي مردم مرتفع و شهرستان تبديل به يک مرکز عظيم گردشگري و صنعتي و مباحث اجتماعي شود.

هروي با بيان اينکه مديران و مردم اين منطقه و شهرستان را صميمي و خونگرم ديديم و اميداور به کلنگ زني و افتتاح طرح ها در شهرستان سامان هستيم ،تصريح کرد:اميد ها بر اين است که طرح هاي مورد بهره برداري قرار گرفته در شهرستان دغدغه مردم را مرتفع و خواسته هاي مردم بر آورده شود.

هروي با اشاره بر اينکه اين شهرستان با توجه پتانسيل عظيمي گردشگري، چاه هاي عظيم نفتي است که مي تواند در آمدزا باشد، بيان داشت:هر پايگاه گردشگري يک چاه نفت براي منطقه است با سياست مسئولين در اين منطقه گردشگري بيشتر با ظرفيت لازم به وجود آيد.

انتهاي پيام1026چ / ۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۷:۳۸

30 Dec 2019