:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> ميزان بروز بيماري اسهال در شهرستان بن کم است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۲۲۰۰۱

ميزان بروز بيماري اسهال در شهرستان بن کم است

کارشناس مبارزه با بيماري هاي مرکز بهداشت شهرستان بن گفت: وضعيت بيماري اسهالي در شهرستان بن، نسبت به ساير نقاط استان کمتراست.
ميزان بروز بيماري اسهال در شهرستان بن کم است
به گزارش جهانبین نیوز محسن سليمي کارشناس مبارزه با بيماريهاي مرکز بهداشت شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: شيوع بيماري اسهالي درشهرستان بن نسبت به ساير نقاط استان و برخي شهرستان ها کمتر بوده و با رعايت بهداشت اوليه، اين بيماري قابل پيشگيري است.


سليمي افزود: ميزان بروز اين بيماري در شهرستان پايين بوده و با توجه به فصل گرما و احتمال افزايش بيماري هاي منقله از آب و غذا در اين فصل، رعايت بهداشت فردي و مواد غذايي لازم است.


وي خاطر نشان کرد: افرادي که در طول ۲۴ ساعت بيش از سه بار دفع مدفوع آبکي را داشته به اسهال مبتلا بوده و بايد در اسرع وقت به مراکز بهداشتي مراجعه نمايند.


کارشناس مبارزه با بيماريها گفت: خوشبختانه با کلر زني هاي مناسب که در سطح استان صورت مي گيرد مشکلي در آب نيست و صرفا با رعايت بهداشت فردي، شستشوي کامل دست ها با مايعات ضدعفوني و تميز کننده بعد از هر اجابت مزاج قابل پيشگيري است.


سليمي تصريح کرد: پاک سازي و ضدعفوني صحيح سبزيجات راهي مناسب براي پيشگيري است و بايد روش صحيح ضدعفوني به مردم آموزش داده شود.



کارشناس مبارزه با بيماريهاي مرکز بهداشت بن گفت: اين مرکز امکانات لازم را براي درمان بيماري هاي اسهالي داشته و توصيه مي شود به محض شروع علايم تب، بي قراري، بي حالي و ضعف شديد و در کودکان گاهي مواقع همراه با تهوع، به مرکزبهداشتي درماني مراجعه نموده تا اقدامات درماني صوت پذيرد.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۶:۲۲

29 Dec 2019