۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۱۹۱۱۳
با حضور فرماندار کوهرنگ و مسئولين شهرستاني:

کتابخانه آيت الله مهدوي کني در بخش دوآب صمصمامي کوهرنگ آغاز به کار کرد

کتابخانه مرحوم آيت الله مهدوي کني شهر صمصامي با خدماتي از جمله منابع کتابخانه،طرح کتاب من،شبکه کتاب خوانان حرفه اي،استفاده از اينترنت پر سرعت و سالن مطالعه اين آمادگي را دارد که به مردم بخش دوآب صمصامي خدمات دهي کند.
کتابخانه آيت الله مهدوي کني در بخش دوآب صمصمامي کوهرنگ آغاز به کار کرد
به گزارش جهانبین به نقل از،کوهرنگ خبر،کتابخانه بخش دوآب صمصامي با نامگذاري آيت الله مهدوي کني در شهر صمصامي و با حضور مرتضي زمانپور فرماندار کوهرنگ افتتاح شد.

فرماندار کوهرنگ در آيين افتتاح اين کتابخانه در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: در جلسه انجمن کتابخانه هاي شهرستان کوهرنگ که با حضور صادقي مدير کل کتابخانه هاي استان برگزار شد مقرر گرديد،کتابخانه اي در بخش دوآب صمصامي راه اندازي شود لذا با همکاري اداره تبليغات شهرستان کوهرنگ يک دستگاه ساختمان در اختيار کتابخانه قرار گرفت.

مرتضي زمانپور افزود: 200 ميليون ريال اعتبار اوليه براي خريد و تجهيزات اين کتابخانه از طرف امور کتابخانه هاي استان تامين شد و با استقرار کليه تجهيزات اين کتابخانه به نام مرجع عاليقدر حضرت آيت الله مهدوي کني راه اندازي شد.

زمانپور در ادامه تصريح کرد: اين کتابخانه با 2000 جلد کتاب کار خود را آغاز کرد.

مسئول امور کتابخانه هاي کوهرنگ هم در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: خدا را شاکريم که در راستاي تحقق شعار مقام معظم رهبري با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي و با کمک دولت تدبير و اميد،سرانه مطالعه شهرستان کوهرنگ را افزايش داده ايم.

اله بخش غيبي افزود: با توجه به اينکه شهرستان کوهرنگ از لحاظ وسعت يکي از بزرگترين شهرستانهاي استان مي باشد فقط يک باب کتابخانه عمومي در شهرستان فعاليت دارد که با افتتاح کتابخانه در بخش دوآب صمصامي براي مردم اين بخش 200 متر فضاي مطالعه به شهرستان کوهرنگ اضافه کنيم.

غيبي در پايان بيان داشت: کتابخانه مرحوم آيت الله مهدوي کني شهر صمصامي با خدماتي از جمله منابع کتابخانه،طرح کتاب من،شبکه کتاب خوانان حرفه اي،استفاده از اينترنت پر سرعت و سالن مطالعه اين آمادگي را دارد که به مردم بخش دوآب صمصامي خدمات دهي کند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۹:۲۴

17 Feb 2020