۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۳۶۱۲۳
امام جمعه سامان:

رژيم صهيونيستي خطري براي بشريت است

امام جمعه سامان با اشاره بر اينکه پشت صحنه ي همه اين خشونت ها و خونريزي و قتل عام ها رژيم جعلي صهيونيستي است، ابراز کرد: رژيم صهيونيستي نه تنها دشمن شماره يک مردم فلسطين و مسلمانان جهان استو خطري براي کل بشريت است.
رژيم صهيونيستي خطري براي بشريت است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، امام جمعه سامان حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با بيان اينکه عيد غدير به عنوان عيدالله الاکبر است، اظهار داشت: واقعا حادثه‌اي که اتفاق افتاده حادثه‌اي است که درب خاص رحمت خدا تا قيامت به روي بندگان باز شده دربي که شيطان را به فرياد درآورده اين روز روز کوچکي نيست.

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با بيان اينکه اين عيد غدير تنها يک رويداد تاريخي نيست بلکه فرار تر از اين است، بيان داشت: پيامبر از طرف داوند متعال ماموريت پيدا کرد که رسالت‌اش را پيوند بزند به جريان امامت که تا قيامت باقي بماند
يعني اگر نبود امامت که دنباله‌ي همان رسالت پيغمبر است که جريان رسالت پيغمبر و دين را به همان شکلي که خود نبي در زمان حيات‌اش بوده ادامه بدهد تا قيامت رسالت هم از بين مي‌رفت.

ملک پوربا اشاره بر اينکه دين خاتم بايد تا قيامت بماند و کسي که ويژيگي ها شبيه پيامبر را دارد اين راه را بدي ادامه دهد و دين را نگاه دارد، عنوان کرد:پيامبر در خطبه‌ي غديريه پيغمبر معرفي کرده همه‌ي ائمه را تا امام مهدي عليه السلام سه چهار مرتبه اسم امام زمان را پيغمبر در خطبه‌ي غديريه‌اش برده است و من تقاضا مي‌کنم دوستان اهل بيت خطبه‌ي غديريه را ببينند که اگر خود خطبه ديده شود ديگر بعضي از اين شبهات که کلمه‌ي من کنت مولاه فهذا علي مولاه به معناي دوستي و اين‌ها اصلا خود به خود زدوده مي‌شود.

وي افزود: عيد غدير حادثه اي است که تعريف امامت و تعيين امام تا قيامت است براي اين که مردم بتوانند راه قرب خدا را طي بکنند براي اين که دين تا ابد مصون و محفوظ بماند از اين جهت است که ناله‌ي شيطان بلند شد حس مي‌کند که ديگر نمي‌تواند اين دين را از بين ببرد اين دين حافظ دارد بيمه شده است.

امام جمعه سامان در خطبه ها دوم نماز جمعه سامان با دعوت نمازگزاران به تقوا الهي اذعان داشت:حضرت علي (ع) فرمودند تقوا الهي در همه زمينه شهر ها و آبادي ها پيشه کنيد چرا که مشا در برابر همه اينها حتي سرزمين‌ها و چهارپايان مسئوليد و تقوا در برابر بندگان خدا به معناي ترک آزار و اذيت آنها و حفظ حقوق و شخصيت ديگران است.

حجت الاسلام و المسلمن محسن ملک پور با بيان اينکه تقوا در برابر شهرها به اين است که در آبادي آنها بکوشيم از تخريب و ويراني آنها بپرهيزيم اجازه بدهيم همه مردم از محيطي سالم بهره مند شوند، بيان داشت: تقوا در برابر چارپايان آن است که آنها را اذيت نکنيم و فوق طاقتشان از انها کار نکشيم نيازهاي انها را از قبيل آب و غذا و استراحت و حتي پوشش و دارو فراهم کنيم اسلام ۱۴۰۰ سال پيش در باب حقوق حيوانات چنين فرموده امروز متاسفانه حقوق بشر زير سوال رفته تا چه رسد به حقوق حيوانات.

وي با اشاره بر اينکه الان در يمن دارد فاجعه انساني رخ مي دهد و مدعيان حقوق بشر خفه خون گرفته اند، تصريح کرد: ارتش و افراطيون بودايي در ميانمار دارند بي‌رحمانه منازل مسلمانان را آتش ميزنند،کودکان را سر مي‌برند، زنده زنده مي‌سوزانند، خبري از حقوق بشر نيست اين همه فجايع دارد صورت مي‌گيرد اما از طرف رسانه هاي جهاني سانسور مي شود.

ملک پور با بيان اينکه پشت صحنه ي همه اين خشونت هاوخونريزي‌ها و قتل عام ها رژيم جعلي صهيونيستي است، عنوان کرد: پشت صحنه ي انها توطئه‌گراني هستند که هنگام وقوع کوچکترين حادثه اي براي خودشان جنجال به پا مي کند ولي اونجا که آسيبي به منافع و طرح هاي شيطاني آنها وارد نمي‌شود سکوت مي کنند.

وي با اشاره بر اينکه رژيم صهيونيستي نه تنها دشمن شماره يک مردم فلسطين و مسلمانان جهان است، عنوان کرد: صهيونيست يک خطري براي کل بشريت است و چقدر زيبا امام راحل و عظيم الشان انقلاب فرمودند و راه را نشان دادند که اسرائيل يک غده سرطاني است و بايد از روي زمين محو شود.

امام جمعه سامان با بيان اينکه امروز ۱۷ شهريور قيام هفدهم شهريور و کشتار جمعي زيادي از مردم بي دفاع توسط رژيم ستمشاهي در ميدان ژاله تهران که معروف به جمعه سياه شد، عنوان کرد: مستکبراني که امروز دارند از قتل عام مردم ميانمار و فاجعه ي انساني يمن حمايت مي کند همين ها از قتل عام مردم در ۱۷ شهريور با وقاحت تمام دفاع کردند.

حجت الاسلام و المسلمن محسن ملک پور با تاکيد بر اينکه افرادي که دائماً دم از حقوق بشر مي زنند کساني که بويي از بشريت و انسانيت نبرده اند، تصريح کرد: از اين طرف به جمهوري اسلامي تهمت ديکتاتوري مي‌زنند و برخي افراد خود فروخته در داخل کشور باآنها همراهي مي کنند،، درهمان ۱۷ شهريور سران به اصطلاح دموکرات آمريکا از رژيم پهلوي در سرکوب مبارزين حمايت کردند و همين باعث شد ادعاهاي حقوق بشري و دموکراتيک اونها در بين مردم رنگ ببازد و ماهيت اصلي انها براي مردم ايران هر چه بيشتر نمايان شود.

ملک پور افزود: چقدر خوب است آنهايي که دل در گرو غرب و مستکبران داداند چشم باز کنند و دشمني دشمن را ببينند

وي با اشاره به ۱۸ ذي الحجه روز عيد سعيد غدير خم و و تبريک عيد غدير خم ابراز کرد: غدير خم قلب و نبض حيات بشر است و به اميد روزي که در جهان يک نوا حاکم باشد آن هم نواي آرام‌بخش غدير با تحقق دولت عدل مهدوي ارواحنا له الفداء که ثمره شجره طيبه امامت و ولايت است .

امام جمعه سامان ولادت حضرت امام موسي کاظم عليه السلام است تبريک عرض کرد و بيان داشت: روايتي است از امام کاظم عليه السلام که فرمودند شکر نعمت بالاتر از خود نعمت است.

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور نعمت ها براي اين است که ما را به قرب خدا برساند ،ما را به خدا نزديک کنند و نعمت ها با شکر ما را به قرب خدا مي رساند وگرنه اگر نعمت باشد و خدا را درآن نبينيم تبديل به نقمت مي شود يعني تبديل به عذاب مي شود و در قيامت از آن سوال مي شود.

ملک پور با اشاره بر اينکه در روزهاي آخر شهريور هستيم و حجم مسافرت‌ها زياد از تمامي عزيزاني که خدمت رساني مي کنند به مسافرين تقدير و تشکر مي‌کنم ، اذعان داشت:امسال شاهد يکسري کارهاي فرهنگي خوبي در مجموعه گردشگري پل زمانخان بوديم که کار اصلي با سپاه بود و همراهي خوبي پيمانکاران محترم و شهرداري با سپاه داشتند.

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۱:۰۵

19 Jan 2020