۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۲۹۱۰۳
رئيس زندان شهرستان لردگان؛

جشن گلريزان براي 61 زنداني جرايم غيرعمد در لردگان برگزار مي‌شود

رئيس زندان و امور تأميني و تربيتي شهرستان لردگان از برگزاري جشن گلريزان در اين شهرستان خبر داد.
جشن گلريزان براي 61 زنداني جرايم غيرعمد در لردگان برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ رمضان‌ ابراهيم محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار کرد: در راستاي حمايت از خانواده‌هاي زندانيان و آزادسازي زندانيان جرايم غيرعمد، جشن گلريزان در شهرستان لردگان برگزار خواهد شد.

رئيس زندان و امور تأميني و تربيتي شهرستان لردگان گفت: جشن گلريزان سيزدهم تيرماه سال جاري با حضور مسؤولان، مردم و خيران در شهرستان لردگان برگزار و در تلاش هستيم امسال کمک بيشتري به زندانيان جرايم غيرعمد ارائه شود.

وي با اشاره به اهميت حمايت خيران از زندانيان جرايم غيرعمد ادامه داد: اين جشن همزمان با بيست و هفتم ماه مبارک رأس ساعت 17 عصر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان لردگان برگزار و مشارکت خيران، نيکوکاران و مسؤولان براي آزادسازي زندانيان جرايم غيرعمد لازم است.

محمدي افزود: در سال گذشته با کمک‌هاي خيران و ستاد ديه چهارمحال و بختياري 24 زنداني جرايم غيرعمد در شهرستان لردگان با مبلغ 235 ميليون تومان آزاد شدند و امسال نيز 61 زنداني جرايم غيرعمد داريم که با مبلغ بدهي 4 ميليارد تومان و با کمک‌هاي خيران و مردم نوع‌دوست شهرستان لردگان زمينه آزادي آن‌ها فراهم خواهد شد تا در روز عيد فطر به کانون گرم خانواده خود برگردند.

انتهاي پيام1026ج / 630 ل

مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۸:۱۲

5 Feb 2020