۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۱۷۳۱۳
رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري:

امريکا دشمن کرامت انسان هاست/ دشمن با ترور شخصیت‌های اسلامی اندیشه آن‌ها را بارورتر کرد

منافقين خواستند از طريق جرم و جنايت و ترور به عطش خود پاسخ دهند و انتقام بگيرند اما همانطور که خدا وعده داده است نه تنها خون شهيدان هدر نرفت بلکه انديشه ايشان بارور شد.
امريکا دشمن کرامت انسان هاست/ دشمن با ترور شخصیت‌های اسلامی اندیشه آن‌ها را بارورتر کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر حجت‌الاسلام سيدرضا اکرمي در همايش گراميداشت شهداي هشتم‌ شهريور که در مهديه مصلاي امام خميني(ره) شهرکرد برگزار شد با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دولت و هفته کرامت بيان داشت: در قرآن ۵۷ بار از ماده کرم و کرامت و اکرام سخن به ميان آمده است و اراده خداوند اين است که انسان را تکريم کند.

اکرمي با اشاره به آيه اي از سوره اسراء دشمن کرامت انسان را ابليس دانست و بيان داشت: شيطان چه در شکل وسوسه کننده انسان و چه امروز به شکل استکبار و استبداد و همان امريکا دشمن کرامت انسان است.

وي، شهادت را عملي دانست که به تعبير خداوند هرگز گم و مخفي نمي شود بلکه بذر و نهالي است که فکر و فهم و فرهنگ را بارور و جهاني مي کند.

اکرمي، شهادت شهيدان رجايي و باهنر را نتيجه عطش قدرت طلبي منافقان دانست و تصريح کرد: اگر عطش قدرت از طريق علم و عقل و عرفان و اخلاق و خدمت به مردم تعديل نشود از طريق فسق و فجور و وابستگي و زر و زور و تزوير طغيان مي کند.

رئيس شوراي فرهنگي وزارت کشور اظهار داشت: منافقين خواستند از طريق جرم و جنايت و ترور به عطش خود پاسخ دهند و انتقام بگيرند اما همانطور که خدا وعده داده است نه تنها خون شهيدان هدر نرفت بلکه انديشه ايشان بارور شد.

اکرمي بيان داشت: بعد از 36 سال از انقلاب علي‎رغم همه ترورها و توطئه ها انقلاب و نظام نه تنها تضعيف نشد بلکه روز به روز اين انقلاب محکم تر و عزتمندتر به جهان شناسانده مي شود.

وي افزود: در طول اين سال‌ها استکبار و مخالفين هر توطئه، فتنه و تحريم و تحقيري را عليه ما انجام دادند اما به برکت خون شهيدان ناکام ماندند و الان در معادلات منطقه ايران نقش تعيين کننده اي دارد.

اکرمي با اشاره به تحولات منطقه تصريح کرد: دشمن مي خواست با استفاده از گروه‌هاي تکفيري، داعش و راديکال و تندرو ظرف سه ماه نظام سوريه را از پاي درآورد اما الان سه سال است در سوريه ناکام مانده است.

وي افزود: با ايجاد درگيري و حوادث در عراق، غزه و لبنان خواستند خاک ريزهاي خط مقدم ايران را هدف بگيرند اما به برکت خون شهيدان رسوا شدند و در منطقه از هيچ جايگاهي برخوردار نيستند و براي جمع و جور کردن داعش به کمک ايران نياز دارند.

رييس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري تاکيد کرد: الان وقتي به تحليل هاي رسانه هاي غربي توجه کنيم به وضوح دريافت مي شود که جمهوري اسلامي ايران در منطقه و براي ساير کشورها به الگويي اثرگذار تبديل شده است و اين نشانه اقتدار و عظمت و تاثير ايران در معادلات بين المللي است.

اکرمي کسب علم و آگاهي درمورد مسائل سياسي و منطقه و جهان، افشاگري توطئه هاي دشمنان و غيرخودي ها و تداوم خون و راه شهدا را وظيفه امروز مردم و مسئولان دانست و بيان داشت: ما بايد نسبت به خون شهيدان وفادار باشيم و فداکاري در ميدان و وفاداري در خارج از ميدان را از امام حسين(ع) بياموزيم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۴:۵۸

26 Jan 2020