۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۳۱۳۵۳
به منظور بررسي و پيگيري مشکلات مردم صورت گرفت:

ديدار دکتر کاظمي با اهالي روستاي دهکنه و رستم آباد اردل

دکترعلي کاظمي نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي به منظور بررسي و پيگيري مشکلات مردم حوزه انتخابيه خود عصر دیروز باحضور فرماندار و معاون فرماندار شهرستان اردل با اهالي روستاي رستم آباد و دهکنه روگر ديدار کردند.
ديدار دکتر کاظمي با اهالي روستاي دهکنه و رستم آباد اردل
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، دکتر علي کاظمي نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي در ديدار صميمي با مردم در روستاي دهکنه روگر و رستم آباد که باحضور فرماندار و معاون فرماندار شهرستان اردل برگزار شد با اشاره به اينکه همت دولت‌مردان و حضور گستره مردم در تمام‌ عرصه‌ها مبني بر حمايت از منويات مقام معظم رهبري موجب خشم دشمنان و در راس آنها آمريکاي جهانخوار ‌شده است، افزود: دشمنان ما براي جلوگيري از پيشرفت کشور و نارضايتي مردم‌ تحريم‌ها را رقم زدند، اما به برکت وجود ‌مقام معظم رهبري، بصيرت و بيداري مردم و جوانان بار ديگر شاهد مذلت و خواري دشمنان هستيم.

دکتر کاظمي در اين ديدارها وظيفه اصلي نمايندگان مجلس را پيگيري و بررسي مشکلات مردم دانست و افزود: اولويت اول پيگيري مشکلات مناطق محرم مي باشد که تمامي مسئولين بايد در اين راستا از هيچ تلاشي دريغ نکنند.

نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي افزود: ما بايد باحضور دربين مردم و روستاهاي دوردست، خدمت گزاري را تبديل به خدمت رساني کرده و دغدغه هاي مردم را ازنزديک لمس کنيم.

مهمترين مطالبات مردم در اين ديدار ها مشکل آب آشاميدني روستاي دهکنه روگر، ترميم و بازسازي جاده ها، اشتغال جوانان بوده است که دکتر کاظمي براي پيگيري مطالبات به حق اهالي اين روستا ها و تلاش در جهت حل آنها، قول مساعد داد.

انتهای پيام1026ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۰:۴۰

27 Dec 2019