۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۲۹۳۸۳
العربیه؛

عرصه بر داعش تنگ شد/ نیروهای ویژه به کرانه رود دجله رسیدند

"مسئله آزادسازی موصل و بیرون کردن تروریست های داعش این شهر از اهمیت خاصی برخوردار است و آمریکا نمی خواهد ایران نقشی داشته باشد."
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه العربیه، "خالد العبیدی" وزیر دفاع عراق با اشاره به پیش‌روی ارتش این کشور به سوی مرکز موصل از بازپس‌گیری یک روستا از داعش در این شهر خبر داد.

به گزارش العربیه، این پیشروی ها در حالی صورت می گیرد که عرصه بر داعش در موصل تنگ شده و ارتش عراق بر پایگاه راهبردی القیاره سیطره پیدا کرده اند.

بنابه این گزارش، نیروهای ویژه ارتش عراق به کرانه رود دجله رسیدند و به واحدهای عملیاتی مستقر در این بخش ملحق شدند.

العربیه افزود: اخیرا "اشتون کارتر" وزیر دفاع آمریکا برای دیدار با مقامات عراقی و نظامیان آمریکایی به عراق رفته بود و در جمع نظامیان آمریکایی در بغداد سخنرانی کرد. او با اشاره به افزایش شمار نیروهای نظامی آمریکایی در عراق گفت این کار برای تقویت عملیات تهاجمی ارتش عراق در موصل انجام می شود.

اشتون کارتر گفته است که استقرار گروه دیگری از نظامیان آمریکایی در عراق برای تقویت عملیات تهاجمی ارتش این کشور در موصل علیه گروه تروریستی داعش است.

این در حالی است که رسانه های عربی طی تأکید کرده بودند که مسئله آزادسازی موصل و بیرون کردن تروریست های داعش این شهر از اهمیت خاصی برخوردار است و آمریکا نمی خواهد ایران در این ارتباط نقش داشته باشد.

منبع: جام نیوز

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۲:۲۳

26 Dec 2019