۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۲۶۸۶۳
رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

روزنه های نفوذ با اجرای برجام باید گرفته شود

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: به فرجام رسیدن برجام منفی‌تر شدن اوضاع اقتصادی کشور را به همراه دارد بحران اقتصادی در کشور ما با برجام نه تنها تقویت نخواهد شد بلکه پسرفت می‌کند.
روزنه های نفوذ با اجرای برجام باید گرفته شود
دکتر احمدرضا بسیج، رئیس بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز، اظهار کرد: با توجه به آموزه‌های دینی، علمی و سابقه استکبار و رژیم صهیونیستی نمی‌توانیم چشم‌اندازی روشن در مساله برجام داشته باشیم.

بسیج تصریح کرد: حقیقت این است که میان ما و آمریکا پرونده‌های فروانی وجود دارد؛ در مباحث علمی پرونده هسته‌ای، در مساله امنیتی پرونده موشکی، در مباحث سیاسی، ترورسیم و در مباحث عقیدتی مساله حقوق بشر مطرح است.

وی با اشاره به این پرونده‌ها خاطرنشان کرد: براساس آموز‌های دینی در این چهار زمینه غرب و استکبار جهانی محکوم بوده و ما معتقدیم حقوق بشر در جهان  غرب رعایت نمی‌شود؛ ترورسیم در دامن غرب پرورش یافته و موشک‌های نظامی استکباری برای سلطه و ظلم طراحی شده است.

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: غرب نظام تبعیض نژادی را گسترش داده و در مقابل این پرونده‌ها استناد کرده و درصدد براندازی و یا تغییر ساختار و رفتار در ایران است.

بسیج گفت: اکنون با برداشته شدن پرونده‌های هسته‌ای نظام استکبار یک گام و یک سنگر به ما نزدیک‌تر شده و از این پس به بهانه موشکی ما را تحریم می‌کند.

وی افزود: در واقع ما با دستان خودمان یک سنگر عقب‌نشینی کردیم و هر چند در ظاهر در یک مقطع کوتاه آن هم برای تحت تاثیر قرار دادن انتخابات بخشی از دارایی‌های ایران را ممکن است آزاد کنند اما این مساله موقتی است.

بسیج گفت: در دولت بعدی قطعا تحریم‌ها بیشتر و قوی‌تر خواهد شد تا دولت را بار دیگر ناگزیر به انجام مذاکره کرده و این بار روی مسائل موشکی ما وارد خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: هر انسان زیرک و آشنا به مسائل دینی می‌داند این قرارداد و پیمان‌ها نمی‌تواند و نباید دلخوش‌کننده باشد چراکه در نهایت سودی برای جامعه ما نخواهد داشت.

بسیج فرجام برجام را منفی‌تر شدن اوضاع اقتصادی کشور دانست و افزود: بحران اقتصادی در کشور ما با اجرایی شدن برجام نه‌تنها تقویت نخواهد شد بلکه پسرفت هم خواهد کرد چراکه اقتصاد مقاومتی عملی نشده و ورود کالاهای خارجی به ایران آزاد می‌شود و این به معنای از بین رفتن بازار برای تولید داخلی و تبدیل ایران به بازاری برای کالای خارجی است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۸:۵۷

1 Feb 2020