۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۳۰۹۰۳
فرماندار شهرستان فارسان:

با اجراي طرح سد غدير 441 ليتر آب بين شهرها و روستاها توزيع مي شود

فرماندار شهرستان فارسان گفت: اجراي طرح سد غدير باباحيدر آب شرب شهرستان را تامين مي کند که 441 ليتر آب بين شهرها و روستاها توزيع مي شود.
با اجراي طرح سد غدير 441 ليتر آب بين شهرها و روستاها توزيع مي شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ مرداس طاهري در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: اهداف اجراي طرح سد غدير تامين آب شرب شهرستان است که جهت انجام اين پروژه 15 ميليارد تومان برای خريد لوله با همکاري بانک  پارسيان هزینه شده و همچنين مبلغ 11 ميليارد تومان جهت اجرا پروژه، و براي تصفيه خانه نيز 35 ميليارد تومان، پيش بيني شده است.

وي در ادامه افزود: مجوزهاي لازم جهت حفاري صادر شده  و اين پروژه از  باباحيدر تا پايين ترين نقطه جونقان  با 36 کيلومتر  مسافت  قابليت اجرا و بهره برداري  را دارد.

وي خاطرنشان کرد: اين پروژه آب شرب شهرستان را تامين مي کند که 441  ليتر آب بين شهرها وروستاها توزيع و پيش بيني شده است که طي سال هاي آينده اجرايي خواهد شد.

سد غدير باباحيدر در 47 کيلومتري شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري واقع است و عمليات اجرايي احداث سد غدير باباحيدر در چهارمحال و بختياري از سال 1387 آغاز شده است.

سد غدير باباحيدر، در ارتفاع 68 متري از سنگ بستر در حال احداث بوده و حجم بدنه آن، 2 ميليون متر مکعب، طول آن 624 متر و عرض آن نيز 12 متر است.

انتهای پیام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۶:۴۲

14 Jan 2020