۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۳۷۵۷۳
علي اکبر رائفي پور در دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد:

امروز نشانه‌هاي آخرالزمان در جامعه به خوبي مشهود است

استاد دانشگاه خيانت برادر به برادر، بالا رفتن قيمت‌ها، زياد شدن بادها و طوفان ها، رکود، آشکار شدن ربا، کم شدن امانتداري و... را از علائم و نشانه هاي آخرالزمان دانست و گفت: اين نشانه‌ها امروز در جامعه به خوبي قابل مشاهده است.
امروز نشانه‌هاي آخرالزمان در جامعه به خوبي مشهود است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ علي اکبر رائفي پور استاد دانشگاه با اشاره به جاهليت مدرن در آخرالزمان و تأکيد بر عقلانيت گفت: مبناي بهشت و جهنم عقل است نه نماز، آيا شيطان توحيد را قبول داشت يا نداشت؟ آيا شيطان کم عبادت کرد؟ به شيطان مي گويند امام الموحدين؟ چرا؟ چون فقط به خدا سجده کرد، نماز شرط لازم است براي بهشت، محبت بدون عقل مي شود عشق، يک محبت داريم، يک مودت. محبت يعني دوست داشتن، مودت يعني دوستي کردند.

وي ابراز داشت: خداوند در مورد اهل بيتش محبت نخواسته، مودت خواسته، مودت نوعي از محبت حقيقي را به وجود مي آورد، رفيق يعني کسي که قيافه اش مهم نيست، بلکه مرام دارد، خيلي از طلاق ها به اين خاطر است که باز همسرانتان رفيق نيستيد. به جاي اينکه دست همديگر را بگيرند، مچ همديگر را مي گيرند، امروز در لبنان مسلمانان و مسيحيان به هم نزديک شده اند، وحدت يعني محبت و گرايش عاقلانه، جاهليت نژادي، جاهليت جنسي، جاهليت عبادتي، جاهليت رفتاري و... .

رائفي پور گفت: دنيا رو به تکامل است اما به تدريج، در کتب آمده که مردم روزي به کف دست خود نگاه مي کنند و همديگر را مي بينند و صداي هم را مي شنوند، از ديگر نشانه هاي آخر الزمان اينکه مردم به هم فحش مي دهند، آسمان را غبار مي گيرد، مردم نوشيدني هايي مي خورند که براي آن ها ضرر دارد، مردم حريص مي شوند.

وي در ادامه به معجرات قرآن اشاره کرد و گفت: تبليغات امروز دارد بازارسازي مي کند و نه بازاريابي، نبايد کارهاي بيهوده انجام داد، درختي که ميوه نمي دهد را چرا بايد کاشت؟ درخت کاج زير خودش را خشک مي کند، درخت حسودي است.

رائفي پور تاکيد کرد: غذا وقتي در حال سوختن است کسي متوجه نيست و فرهنگ مي شود، اگر کسي از بيرون وارد شود متوجه سوختن مي شود که تذکر مي دهد و همه را آگاه مي کند. نمونه ديگر، درخت سپيدار که باعث آلرژي مي شود. در آلمان حتي در بلوارها هم گل محمدي مي کارند.

اين استاد دانشگاه خيانت برادر به برادر، بالا رفتن قيمت‌ها، زياد شدن بادها و طوفان ها، رکود، آشکار شدن ربا، کم شدن امانتداري و... را از ديگر علائم نشانه هاي آخرالزمان دانست و گفت: اين نشانه‌ها امروز در جامعه به خوبي قابل مشاهده است.

انتهای پیام1026ج/920م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۴:۳۹

6 Jan 2020