۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۲۲۵۳۳
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب شهري:

با راه اندازي تصفيه خانه آب شهر سامان تا 20 سال آينده مشکل کم آبی نخواهيم داشت

مدير عامل شرکت آب و فاضلاب شهري گفت: با راه اندازي تصفيه خانه آب شهر سامان تا 20 سال آينده مشکل کم آبي در شهر سامان نخواهيم داشت.
با راه اندازي تصفيه خانه آب شهر سامان تا 20 سال آينده مشکل کم آبی نخواهيم داشت
به گزارش جهانبین نیوز بهنام باقري در گفتگو با سامان ما با بيان اينکه در سال گذشته مردم شهر سامان با مشکل کم آبي مواجعه بودند، اظهار داشت: در حال حاضر شهر سامان به ميزان سال گذشته به پيک مصرف نرسيده است و به دليل اينکه اين شهر يک شهر توريستي و گردشگر پذير است با ورود گردشگران زياد در ايام تابستان تنش در مصرف و توزيع آب ايجاد مي شود.

باقري با بيان اينکه با توجه به جمعيت و تعداد مشترکين شهر آب موجود در شهر جوابگو مردم سامان است اگر شرايط به همين منوال پيش برود امسال همانند سال گذشته با مشکل کم آبي در شهر سامان مواجعه نخواهيم شد.

باقري با اشاره بر اينکه در سال گذشته مناطقي از شهر که در ارتفاع بالا بودند شاهد افت فشار اب بوديم و با تانکر به اين محلات آبرساني انجام مي گرفت ، بيان داشت: امسال سعي و تلاش شده که مردم شهر با کم آبي مواجعه نشوند اگر مشکلاتي در تاسيسات، قطعي و ... به وجود نيايد مردم با کم آبي روبه رو نخواهند بود.

وي با تاکيد بر اينکه افزايش دبي آب شهر سامان با تصفيه خانه افزايش خواهد داشت ، عنوان کرد: با راه اندازي تصفيه خانه آب شهر سامان پيش بيني مي شود تا ۲۰ سال آينده مشکلي در کم آبي در شهر سامان نخواهيم داشت و اين امر منوط بر استفاده صحيح مردم از آب و صرفه جويي در مصرف آب است.

باقري با بيان اينکه تصفيه خانه در حال حاضر ۶۰ درصد پيشرفت فيزيکي داشته است ، بيان داشت: هفت و هشت ميليارد اعتبار نياز است که تصفيه خانه وارد مدار شود و امسال دو ميليارد اعتبار تاخصيص داده شده که يک ميليارد جذب شده است .

وي با بيان اينکه در شهر سامان هفت حلقه چاه وجود دارد که دو حلقه چاه خشک شده و از مدار خارج شده است و چاه شهرداري براي شب ها که شهرداري استفاده از اين چاه ندارد استفاده مي شود ، تصريح کرد: در شهر سامان شش هزار و ۴۰۰ مشترک آب و پنج هزار و ۵۰۰ مشترک فاضلاب وجود دارد.



انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۰:۱۱

27 Dec 2019