۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۳۱۷۱۳
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري:

ما استقامت و صلابت را از مردم ياد مي آموزیم

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ما از شما مردم انقلابی استقامت، صلابت، دين داري و شهيدپروري را و اين از خودگذشتگي ها را فرا مي گيريم.
ما استقامت و صلابت را از مردم ياد مي آموزیم
  به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، حجت الاسلام نکونام نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري با قدرداني از حضور پرشور مردم ولايتمدار و انقلابي چهارمحال وبختياري در مراسم تشيع پيکر مطهر شهيدمدافع حرم محمد حسن قاسمي بيان داشت: ما از شما مردم انقلابی استقامت، صلابت، دين داري و شهيدپروري را و اين از خودگذشتگي ها را فرا مي گيريم.

وي در ادامه گفت: آمریکا و دشمنان انقلاب بدانند اين ملت همين است که مي بينند، همين مردمي که وقتي يک شهيد تقديم مي شود صدها و هزاران تن ديگر مهياي شهادت مي شوند و همین امر باعث ترس و هراس دشمنازاین کشور شده است.

نکونام تاکید کرد: دشمنان کشور، ما را تهدید می کنند  اما باید بدانند آن ها هرآنچه را که داشتند به ميدان آوردند هرآنچه که مي توانستند در مقابل اين ملت انجام دهند کوتاهي نکردند اما همه این تلاش ها چه نتیجه ای در بر داشت؟

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امروز بعد از گذشت ۲۷ سال از انقلاب، می بینیم  اين ملت را و اين يک گوشه از سرزمين جمهوري اسلامي ايران است و باید بدانیم که جاي جاي اين کشور همين است، همين مردم و روحيه های وطن پرستی، استقامت و ايستادگي  هنوز هم از سوی مردم برای کشور قابل مشاهده است.

وي ادامه داد: بعضي از خسته شدگان داخلي (به تعبير مقام معظم رهبري)، خودشان ضعيفند، کم مي آورند جفا، مي کنند در حق مردم و کم آوردن و خسته شدن خودشان را به حساب مرد مي گذارند.

نکونام تاکید کرد: اما این افراد باید بدانند مردم خسته نشده اند چون اين مردم مقاوم، از مکتب ابا عبدالله الحسين (ع) درس گرفته اند و چيزي جز عزيزترين داراریی خود یعنی جانشان را مانند شهيد محمد حسن قاسمي در طبق اخلاص گذاشته و فدای کشور و انقلابشان می کنند.

وی یادآور شد: خسته شده ها بدانند اين مردم براي دنيا قيام و انقلاب نکردند که از تحريم خسته شوند، اين مردم براي منافع دنيوي انقلاب نکردند که از توطئه ها و ترفندهاي دشمنان خسته شوند و زير بار ظلمت نخواهند رفت و « هيهات من الذله» شعار هميشگي اين ملت است.

انتهاي پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۳:۱۴

31 Dec 2019