۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۱۶۴۱۳

راهپیمایی روز قدس، مشت محکم و بنیان فکن بر دهان استکبار جهانی و صهیونیسم خون آشام

بسیج حضرت سید الشهداء (ع) صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم و بویژه زنان و کودکان بی دفاع، بر حضور پرشور در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس تأکید کرد.
راهپیمایی روز قدس، مشت محکم و بنیان فکن بر دهان استکبار جهانی و صهیونیسم خون آشام
به گزارش جهان بین نیوز در بیانیه بسیج حضرت سید الشهداء (ع) صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: روز جهانی قدس به تعبیر امام راحل (ره)؛ روز حیات اسلام است ،  روز قدس، فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. روز حکومت اسلامی است.

و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) هم با تأکید بر اینکه « دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان، وظیفه اسلامی همه ماست. » می فرمایند « روز جهانی قدس، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست های تفرقه انگیز است. »

در این بیانیه با اشاره به  موج جدید جنایات وحشیانه، دردناک و خارج از تصور صهیونیسم سنگدل و آدم کش در سرزمین های اشغالی و بویژه کشتار تألم بار مردم مظلوم و زنان و کودکان بی دفاع غزه آمده است:  بسیج حضرت سید الشهداء (ع) صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری با محکومیت این جنایات که متاسفانه مورد حمایت و تأیید وقیحانه و بی شرمانه مدعیان جهانی حقوق بشر قرار گرفته، در پاسخ به ندای ماندگار خمینی کبیر (ره) و با فرمانبرداری از فرماندهی معظم و معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( دام ظله العالی) آمادگی خود را برای حضور هوشیارانه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال اعلام و از تمام اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی و استان چهارمحال و بختیاری برای شرکت گسترده در این مراسم عبادی سیاسی دعوت به عمل می آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۰:۱۲

8 Jan 2020