۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۳۶۰۳۳
به امامت حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان/

نماز با شکوه عيد قربان در لردگان برگزار شد + تصاوير

نماز باشکوه و وحدت‌بخش عيد قربان و بندگي امروز با حضور گسترده مردم ولايي لردگان به امامت حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه جديد لردگان اقامه شد.
نماز با شکوه عيد قربان در لردگان برگزار شد + تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ صبح امروز مردم نمازگزار لردگان بار ديگر وحدت خود را به رخ جهانيان کشيدند و در نماز وحدت‌آميز قربان و با صفوف منظم نماز خود را به امامت حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه جديد لردگان اقامه کردند.
حجت‌الاسلام سيد مهدي تاج زاد در خطبه‌هاي نماز عيد قربان با تبريک اين عيد به تمام مسلمانان جهان به ويژه به حاجي‌هاي ايراني اظهار داشت: عيد قربان يادآور اخلاص، بندگي و تسليم در برابر امر پروردگار و خداوند متعال است.
وي با تأکيد بر انجام کارهاي خير، به جا آوردن صله رحم و دست‌گيري از نيازمندان افزود: عيد قربان يک عيد و درس توحيدي است و يکي از اعياد مهم‌ مسلمين است.
امام جمعه لردگان با اشاره به شهادت سيد محسن حججي عنوان کرد: شهيد حججي در تعبير مقام معظم رهبري حجت را بر همه تمام کرد.
وي افزود: شهيد حججي با شهداتش تقرب الي الله را نه براي خود بلکه براي ملت اسلامي به ارمغان آورد.

تاج زاد بيان داشت: حججي جغرافياي منا، تاريخ معنوي کربلا را توسعه داد و در مرز سوره و عراق چادرهاي منا را به پا ساخت و پرچم کربلا را به اعتزاز در آورد و در قربانگاه کربلا چه  آسوده و زيبا جان داد و زشتي و پليدي شمر، خولي و ثمن ها را به خوبي به تصوير کشيد و نشان داد که آمريکا و اسرائيل و غرب چه جناياتي که نمي کنند؛ روحش شاد و يادش گرامي باد .
خطيب جمعه لردگان در خصوص اهميت نهاد جمعه گفت: نماز جمعه يک نماز عبادي و سياسي است که هم از مظهر سياست، اسلامي است و هم معبد ديني است و در جهت تقويت اين جايگاه توجه بيشتري بايد باشيد.

وي افزود: ما امروز به وحدت و يکدلي تحت لواي نائب امام زمام ولي فقيه مقام معظم رهبري داريم و راه ما روشن و واضح است و آن راهي است که رهبر عزيزمان براي ما ترسيم مي کند حرف رهبري حرف اهلبيت (ع) است امرش، امر امام زمان (عج) است و مکتب ما بر اساس توحيد است .

حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد در پايان از زحمات حضرت حجت الاسلام انصاري که در طول 18 سال در تصدي امام جمعه لردگان بود و با زحماتي که در مسائل مختلف سياسي، اجتماعي و فرهنگي به خصوص ساخت مصلي شهر لردگان انجام داد تقدير و تشکر نمود. و از مردم شهرستان لردگان خواست تا با وحدتي بيشتر و حضور بيشتر در مراسمات مذهبي و نماز جمعه حضور پيدا کنند .
 








 
انتهاي پيام
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۶:۴۹

27 Dec 2019