۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۱۹۱۲۲

بارش برف اکثر محورهاي چهارمحال و بختياري را سفيد پوش کرد

سرپرست اداره کل راه و شهرسازي استان گفت : با وجود بارش شديد برف و باران تمامي مسيرها باز هستند و ليکن تردد در گردنه هاي برف گير با زنجير چرخ امکان پذير است.
بارش برف اکثر محورهاي چهارمحال و بختياري را سفيد پوش کرد
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر ، قاسم قاسمي با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: بارش‌هاي اخير كه از شب گذشته شروع و ادامه داشت،  اكثر محورهاي استان را فرا گرفت و با توجه به آمادگي اكيپ‌هاي راهداري مستقر در راهدارخانه‌ها همزمان با شروع بارش كه در ارتفاعات و گردنه ها از جمله گردنه چري، بارده و... به صورت برف وكولاك بوده، عوامل راهداري نيز اقدامات لازم را آغاز كرده و تردد در تمامي محورهاي استان جريان دارد.

قاسمي افزود: ميزان بارش برف به ترتيب در گردنه چري ۵۰ سانتيمتر، گردنه بارده ۱۵ سانتي متر، در شهرستان کوهرنگ ۱۵ سانتيمتر و در بخش آباد نيز ۲۰ سانتيمتر مي باشد.

قاسمي از تمامي رانندگان خواست به نكات ايمني، توصيه‌هاي عوامل راهداري و پليس راه توجه و در صورت امكان از سفرهاي غير ضروري خودداري كرده و چنانچه سفرشان ضروري است از تجهيزات لازم و وسايل گرمايشي، زنجير چرخ استفاده و از سلامت خودرو اطمينان حاصل كنند.

وي هم‌چنين از هموطنان درخواست كرد قبل از سفر با مركز مديريت راههاي استان با شماره تماس ۰۳۸۳۳۳۴۳۸۸۸ و از آخرين وضعيت راههاي استان اطلاع كسب كنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۵:۵۳

11 Jan 2020