۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۳۵۳۲۲
يکي از دانشجويان دانشگاه فرهنگيان شهرکرد:

ديپلماسي ضعيف دولت، مثال نقضي براي ضرب المثل چاقو که دسته خودش را نمي‌برد

يکي از دانشجويان دانشگاه فرهنگيان شهرکرد گفت: شاهد بوديم چگونه برخي به علت توجه بيش از حد و همه‌جانبه‌گرايانه به غرب و ساختن يک منجي از آن در همه زمينه‌ها پوسته ترک‌خورده فرهنگ غرب را به خود گرفتند تا چشم سطحي‌نگر برخي مغز توخالي برجام اين به اصطلاح دستاورد را نبينند، اينگونه بود که چاقو دسته خودش را بريد.
ديپلماسي ضعيف دولت، مثال نقضي براي ضرب المثل چاقو که دسته خودش را نمي‌برد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد مصطفي هاشمي يکي از دانشجويان دانشگاه فرهنگيان شهرکرد، در گفت و گو با منطقه آزاد؛ اظهار کرد: اين روزها همه برآن شده‌اند تا ببينند دولت در زمينه ديپلماسي چقدر خود را نشان داده، البته اين خودنمايي به مردم بسيار خوب بوده ولي بايد ديد ميدان عمل و سفره‌هاي مردم و جيب جوانان و .. چيزي به چشم ديده‌اند يا نه.

وي با بيان اينکه خوب است اين روزها که شاهد غليان حس مرد و زن و پسر و دختر ايراني در حفظ حرمت‌ها در خصوص حجاب هستيم، نيم‌نگاهي هم به اين موضوع داشته باشيمادامه داد: آن روز که ديپلمات‌هاي ما مسئله‌اي به نام برجام را آغاز کردند و همه ذهن‌ها را منعطف کردند به سوي غرب، نفهميدند که پنج به علاوه يک مشغول‌شان کرده به عروسکي به نام برجام تا بر پيکره فرهنگ و سنن و اعتقادات ايراني اسلامي‌مان ضربه بزند.

هاشمي خاطرنشان کرد: اينقدر دولت يازدهم در اين زمينه ضعيف عمل کرد که مثال نقضي شد براي ضرب المثل چاقو که دسته خودش را نمي‌برد.

اين دانشجوي دانشگاه فرهنگيان شهرکرد با تاکيد بر اينکه شاهد بوديم چگونه برخي به علت توجه بيش از حد و همه‌جانبه‌گرايانه به غرب و ساختن يک منجي از آن در همه زمينه‌ها پوسته ترک‌خورده فرهنگ غرب را به خود گرفتند تا چشم سطحي‌نگر برخي مغز توخالي برجام اين به اصطلاح دستاورد را نبينند، اينگونه بود که چاقو دسته خودش را بريد اضافه کرد: هرجا مشکلي پيش مي‌آمد مي‌گفتيم کجايند مسئولان که مي‌بايست فلان کار را مي‌کردند و نکردند. امروز کارمان به جايي رسيده که بايد خودمان به داد خودمان برسيم.

وي با اشاره به اينکه امروز کارمان به جايي رسيده که بايد مواظب دست چدنيي زير يک دستکش مخملي پنهان شده باشيم که از خودمان است، بهتر بگويم، دست چدني دشمن با اين دستکش مخملي زيبا امروز خيلي بهمان نزديک شده است بيان داشت: آنقدر نزديک شده که يقه غيرت مردان و پسران و چادر مشکي دختران و زنان را گرفته، انگار که طلبکار است و بدهکار را گير آورده است.

هاشمي در انتها گفت: البته اگر فکري مي‌شد تا سنت ايراني اسلامي نشان داده مي‌شد، امروز بدهکار جامعه جهاني و مدرنيسم نبوديم.
البته که خود کرده را تدبير نيست...

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۴:۴۵

1 Jan 2020