۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۴۰۳۶۲
توسط ناوگان عمومی چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون مسافر در پنج ماهه نخست امسال

مديركل راهداري و حمل ونقل جاده‌اي چهارمحال و بختیاری از جابه‌جایی ۲۰۵۵۲۰۹ نفر مسافر توسط ناوگان حمل‌ و نقل عمومی برون‌شهری این استان در پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد.
جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون مسافر در پنج ماهه نخست امسال
احمد جمشیدی مديركل راهداري و حمل ونقل جاده‌اي چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیون و  ۵۵ هزار و ۲۰۹ نفر مسافر توسط ناوگان حمل‌ ونقل عمومی برون‌شهری چهارمحال و بختیاری جابه جا شده‌اند که این امر بیانگر توجه مردم به استفاده از ناوگان عمومی به جای بهرمندی از خودروهای شخصی در سفرهای برون شهری است.

وی ادامه داد: از این تعداد مسافر جا به جا شده ۷۱۴ هزاز و ۲۲۱ نفر برون‌استانی و ۱میلیون و ۳۴۰ هزار و ۲۹۳ نفر نیز شامل مسافران درون‌استانی است که توسط ناوگان حمل‌ ونقل عمومی برون‌شهری استان به مقاصد خود منتقل شده‌اند.

جمشیدی با بیان اینکه ناوگان مینی‌بوس‌رانی استان فعال‌ترین حوزه در امر جابه جای مسافر بوده است، خاطرنشان كرد: در پنج ماهه نخست سال جاری ۳۶۲ هزار و ۱۲۱نفر مسافر از اتوبوس، ۱ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۸۹۳ نفر مسافر از مینی‌بوس و تعداد ۴۷۹ هزار و ۲۰۶ نفر مسافر از سواری برای ترددهای برون‌شهری خود استفاده کرده‌اند.

مديركل راهداري و حمل ونقل جاده‌اي چهارمحال و بختیاری تعداد ناوگان برون‌شهری استان را یک هزار و ۸۳۲ دستگاه برشمرد و گفت: از این تعداد ۲۳۳ دستگاه اتوبوس، ۸۰۱ دستگاه مینی‌بوس و ۷۹۸ دستگاه نیز سواری می‌باشد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۹:۳۰

27 Dec 2019