۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۲۳۸۰۲
خواسته مردم اردل از مسئولين/

سه راه شلمزار به سه راه جونقان نياز به خط کشي دارد

يکي از خواسته هاي مردم شهرستان اردل از مسئولين خط کشي سه راه شلمزار به سه راه جونقان مي باشد ،ازمسئولين مربوطه انتظار داريم به خواسته ي مردم اردل توجه داشته باشند.
سه راه شلمزار به سه راه جونقان نياز به خط کشي دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، خط کشي جاده ها نقش تعيين کننده اي در کاهش خطرات جاده اي دارد و به همين دليل هم توجه خاصي راهداران به اين خط کشي ها مي کنند و راننده گان هم خط کشي ها را براي سفري به سلامت مد نظر قرار مي دهند اما انگار محور سه راه شلمزار تا سه راه جونقان در بعضي قسمت ها از قلم خط کش ها افتاده است و همين موضوع تصادفات جاده اي متعددي را در اين محور باعث شده است .

جمعي از مردم مومن شهرستان اردل در گفت و گوي تلفني با خبر نگار هفت چشمه در خصوص مشکلات مسيرجاده سه راه شلمزار به سه راه جونقان اظهار داشتند:با توجه به اينکه خط کشي و ترميم سه شلمزار به سه راه جونقان يکي از خواسته هاي مهم مردم ولاتمدار شهرستان اردل مي باشد.

اين مردم ولايتمدار در ادامه افزودند:البته در محور ديناران هم اين مورد ديده مي شود و زماني اين خطر بيشتر احساس مي شود که در پيچ ها هم خبري از خط کشي نباشد ،اميدواريم مسئولين اين مهم را در نظر داشته باشند و به زودي نواقصات اين جاده را برطرف کنند.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۱:۲۷

16 Jan 2020